Planer

Ah, igar satt jag inte vid datorn en enda sekund for att det var sa mycket att gora i skolan.. Jag som skulle blogga varje dag! Ibland gar det tydligen inte, men jag ska verkligen gora mitt basta. Hm, idag har det varit en seg dag.. Jag ar bara trott och irriterad nu. Annu en gang: laxor<3 Plus att idag ska jag och Eve laga mat och tvatta, sa jag ar verkligen pa surt humor. En sak till ar att ni vet hur man ibland kanner att man bara vill vara ensam for ett tag? Sa kanner jag just nu. Jag behover Elintid! Jag vill gora nagot som JAG vill gora och helst sjalv. Haha, det later kanske konstigt, men jag ar trott pa att vara omringad av folk och ha saker som maste goras. Hm, ursakta for deppinlagget, men man kan ju inte vara glad jamt.

Pa lordag ska jag, Eve och Jessica aka och kolla pa Philadelphia Flyers vs. Anaheim Ducks! Den ni :) Sa vi ska aka till Philadelphia pa kvallen och kolla pa NHL ishockey! Inte alla som far den chansen. OCH VET NI? Herre gudars, i november ar det en AYUSA utflykt till Baltimore och Washington DC och gissa vad vi utbytesstudenter kanske kommer att fa gora?! Det ar helt sjukt otroligt, men det finns en chans att vi kommer att fa en tur INUTI Vita Huset! Jaklar alltsa, det ar inte manga som far DEN chansen! Jag hoppas verkligen att det funkar, tank om jag rakar skymta Obama dar inne? Hur coolt som helst!

I alla fall :) Jag saknar er! Jag behover pussas och kramas med Sebastian, prata med Jacob, mysa ner mig framfor SYTYCD i soffan med mamma och pappa, ringa mitt dagliga samtal till Elin och bara prata och ha roligt med er alla vanner och slaktingar. Hm, men tack for att ni och alla andra laser min blogg. Jag hoppas att ni har det kanon! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Jodå, nog känner jag igen den känslan, att man bara vill känna efter vad man vill göra och göra det. Det kan jag göra i 2 dagar nu, men det är av elak anledning, Göran ligger på sjukhuset och skall opereras i prostatan.Vi håller tummarna eller hur?Jag längtar efter honom som du längtar efter Sebastian.Må gott och sköt om dej B Ä S T I S !!!

2009-10-06 @ 22:20:12
Postat av: Sebastian

Hälsa Obama från mig!



Elin jag älskar dig :)<3

2009-10-06 @ 22:50:44
Postat av: Mamma Monika

Förstår behovet av egentid och deppet men det brukar oftast gå över ganska snart, om jag känner dig rätt:) Vilka upplevelser du kommer att få vara med om! Kommer du ihåg att vi gick förbi Anaheim Ducks hemmaarena när vi var på Disneyland? Och nu får du se dem... Vita Huset! ("Run Elin for president!")

Må så gott min lillstora tjej!

2009-10-07 @ 06:49:34
Postat av: Pappa Staffan

Såna där upplevelser kommer du att ha med dig genom livet! Kul att du får vara med om så mycket, NHL hockey låter ju mumma för mig, sportnörden ;) Ha det gumman, du är en riktig källa till glädje! Kram /S

2009-10-08 @ 20:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0