Puerto Ricansk mat

Nu sitter har och ar hur hungrig som helst! Det luktar jattegott i hela huset och det ar for att vi har gaster fran Puerto Rico; Maribel, hennes son och hennes man ar har och haller pa att laga mat nu. Hm, jag har for den delen blivit ratt duktig pa att laga mat! Igar gjorde jag laxpasta och i forrgar rakmackor, sa det gar bra i koket. Haha, fast Sebastian, tro inte att du kommer att slippa undan ;)

Ah, idag var nog den forsta eller andra dagen utan laxor! Helt otroligt, men nasta vecka har jag tre test istallet sa.. Usch, skolan. Jag saknar GP! Ops, nu ar det kak. Vi hors senare, KRAM :)

P.S. Jag alskar dig Sebastian!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Mhhhhmmm mat min hemmafru :D Nu blev jag hungrig! Jag älskar dig suuupermycket <3

2009-10-09 @ 01:34:00
Postat av: Pappa Staffan

var det laxpasta a la mamma? Verkar som MJ har ordnat lite olika kockar :) finska, svenska, puertoricanska, ecuadorianska ... du får väl ta med dig några recept hem! Kram /S

2009-10-09 @ 09:11:45
Postat av: mormor+göran

Jaaa!!! ta med Dej några recept hem. Var det räkmacka med mycket (svensk) majonnäs och dill? Eller?? Göran är på sjukhuset nu, vi hörs igen, Peter fyller 69 idag han lät inte så jättepigg, vi åker dit över jul och nyår. Vi är så nyfikna på vad Du gör, så jag tittar ofta. Må gott vi håler tummarna för Dej.

2009-10-09 @ 11:30:14
Postat av: Svärmor Agnetha

Jaaa Elin ta med lite recept hem :))

kramkram

2009-10-09 @ 17:06:45
Postat av: Vendela

Gillar om det du skrivit! Kul att se en del bra saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0