Sjukling och pumpor

Usch, hostan gav inte med sig och igarkvall lag jag dackad med feber.. Idag var forsta dagen som jag varit hemma fran skolan, ah, sa vi far se hur bra det gar att ta ikapp allt jag missat sen! Sa idag har jag legat och knaprat C-vitamin och febernedsattande hela dagen framfor en massa filmer. Ganska trevligt, om man tar bort sjuklingsdelen. Hm, vill ni se min och Eves fina pumpor? Klart ni vill, darfor tog vi kort pa dem!


Uh, forst fick vi lov att tomma dem. Min megapumpa hade typ 1000 fron!

Resultatet av min pumpis! Jag tycker att den blev sot. Egen design och allt.

Och sa har vi Eves pumpis. Boooooo!

Vad gor vi for Halloween i Sverige egentligen? Jag har glomt bort, det ar inte mycket i alla fall. "Oj, det ar Halloween". Och om nagon fyller ar/ska ha fest kring Halloween sa kanske det blir nagot Halloween-tema, sen kan jag inte komma pa nagot mer! Hm, har far vi se vad som hander, men jag lovar att beratta om det. Nu ska jag forsoka plugga till ett tyskaprov imorgon, vi hors! KRAM :)

 

P.S. Sebastian ar underbar <3


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Blir man däckat av pumpan eller pumpar man däcken ? ja det är kanske aktuellt med både och, vinter på gång. Du skall inte behöva vara dålig så ofta, vad beror det på? Eve då? är det fyra veckor ca. emellan? ät mycket tvättad frukt innan. kan man äta pumpa? bitarna man skär ut, eller kastar man det, eller eller ? Lär mej!!! Bli bra snart vi älskar DEJ BÄSTIS !!!

2009-10-20 @ 09:35:47
Postat av: Gustav

Haha fan va snygg pumpa! :D Men du får krya på dig!

// Gustav!

2009-10-20 @ 12:33:18
Postat av: Emelie!

Fina pumpor ;)



Krya på dej elin!

saknar dej!



/Kram emelie

2009-10-20 @ 18:34:31
Postat av: Erika

Vilka konstverk!!! Hoppas hostan ger sej!

2009-10-20 @ 22:47:35
Postat av: Elin Oberg

Tack allihopa! :)

Mormor; Jovisst kan man ata pumpan, men inte de harda bitarna. Man kan tillaga frona och "strana" som finns i pumpan. Om du nagonsin hort talas om pumpapaj sa ar huvudingrediensen det dar geggiga i pumpan. Haha, jag hoppas att svaret var okej. Nej, jag har fatt en influensa (inte svininfluensan tack och lov) som drabbat ungefar halva skolan. Tack sa mycket, jag hoppas att du och Goran tar hand om er och har det kanonbra! Kram pa er :)

2009-10-21 @ 01:01:22
URL: http://eliniusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0