Snart smaller det!

Imorgon! Wihoo, da blir jag 18! Haha, forlat att jag skriver om det varje blogginlagg, men det ar ju inte vilket artal som helst som jag kommer att fylla. 18! Snart ska vi ut och fira lite idag och imorgon blir det val inte sa jattemycket annat an att oppna paket o.s.v. och pa fredag blir det middag med kompisarna fran USA. Pa lordag tror jag att vi ska fira mig lite med de andra utbytesstudenterna, sa det blir till att fira mig hela 4 dagar! Tihi.

Bilder! Gha, nu maste jag lagga upp dem. Har ar alltsa nagra bilder fran grannstaten West Virginia!








Yes, fint landskap var det verkligen! Haha, fast jag diggar skylten som satt pa den enda affaren de hade dar vi bodde. Nu ska vi ut och kaka Thaimat! KRAM :)


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

YES YES YES!!! Nu är det rätta dagen att säja G R A T T I S !!! Nu är allt Du gör på Ditt eget ansvar, vi håller tummarna för Dej att ingen ställer till med något elände på erat festande, så att Du verkligen kan komma ihåg denna dag som härlig. Tack för bilderna, det är MJo eller? På första anblicken lite lik min mamma.Hur gammal (eller ung) är hon? HA DET NU RIKTIGT BRA OCH JÄTTEBAMSEKRAMAR PÅ DIN DAG VÅRAN B Ä S T I S !!!

2009-10-29 @ 09:40:16
Postat av: Jacob, Pappa och Mamma

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massor av kramar och 18 hurra för vår älskade dotter! Vi har ställt fram flaggan på din plats och vi önskar dig allt gott. Du är född 16.25 svensk tid, så då tänker vi på dig extra mycket!

Vi ringer 17.00 din tid.

2009-10-29 @ 11:28:02
Postat av: Pernilla

Guu va fin du är i håret när du har det så där! :D

2009-10-29 @ 23:39:02
Postat av: Pernilla

Och såklart ett grattos också, men skrev det på facebook :D GRATTIS på födelsedagen! Synd att du inte va hemma i sverige för då hade det blivit fira av :) Saknar dig <3

2009-10-29 @ 23:40:34
Postat av: linn

jag måste också säga det, fruktansvärt fin när du hade håret sådär! :D och grattis igen, saknar våran elin <3

2009-10-30 @ 13:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0