Sota svenskar

Vad gulliga ni ar som kommenterar och tanker pa mig :) Haha, jag maste beratta att mina kara vanner till och med gjorde en video tillagnad mig pa deras forsta studentfest! Ni ar for harliga ;) Jag tanker pa er ocksa; pa min underbara pojkvan, harliga vanner och fantastiska familj och slakt.

Nu mar jag mycket battre! Trott pa nudelsoppa (eftersom jag fick lov att kaka det idag igen..), men annars ar det bara hosta och snuva kvar. Ingen feber, wihoo! Tyvarr har Eve borjat bli sjuk.. nastan halva skolan var tydligen sjuk idag och jag vet inte om det ar svininfluensan eller den vanliga. Troligtvis bade och fast jag hade tydligen den vanliga! Hoppas att Eve inte ar sjuk lange och att hon inte behover ha lika hog feber som jag. Det var laskigt!

Mouhaha mamma, idag.. idag ar det SYTYCD och det ar dags att valja ut top 20! Haha, det ar mammas favoritprogram ocksa, men jag far se det fore henne. Jag ska vara snall att inte avsloja nagot. Hm, nu vantar vi pa pizza och pa att Mama Jo ska komma hem fran jobbet. Det ar sallan hon hinner laga mat eftersom hon maste jobba sent ganska ofta.. Sa antingen ar det jag och Eve som lagar mat eller sa kakar vi ute eller bestaller hem. Girard kan inte laga mat, sa.. jag foredrar nastan att laga maten sjalv. Jag borjar ju bli grym pa det! Nejda, men nu ska jag kila. Tack for att ni laser min blogg, KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Skönt att du är bättre! Det hörs till och med genom din text. Wuahaauii, SYTYCD top 20... Har du någon favorit? Tur att du är så duktig på att laga mat. Får du lära dig något nytt genom Eve?

Kramisar!

2009-10-22 @ 07:14:18
Postat av: mormor+göran

usch, här blinkar det om uppdatering, känner mej jagat av datorn,fy. Älskade vän sköt om DEJ det kan ingen annan göra. Ät rätt och bli stark så att bacillerna inte vill ha dej. För vi vill ha dej våran B Ä S T I S !!!

2009-10-22 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0