Testvecka

Hua, igar hade jag ett prov, idag hade jag ett stort spanska prov, imorgon har jag ett stort historiaprov, pa torsdag har jag engelskaprov och pa fredag maste jag presentera en sak infor min historiaklass. Ingen rolig vecka det har inte! Fast, det ar ju temadagar den har veckan vilket lattar upp stamningen lite grann i alla fall. Uh, vi kakade ute idag igen och det blev pizza.. Visserligen gott, men onyttigt som bara den! Jag forstar verkligen varfor manniskor blir overviktiga i detta land, men intressant ar att de flesta tonaringar ar helt normala! Jag har faktiskt inte sett sa manga jatteoverviktiga i skolan over huvud taget. Det ar som att det bara gar utfor efter folk fyllt 20.. ett mysterium ar vad det ar. Haha, nog om det. Nu ska jag ta min 5 minuters dusch! Forresten, visste ni att man inte duschar efter idrotten har? Eftersom vi har 5 minuters raster mellan varje "period" sa hinner man inte och har man inte deo gar man omkring och luktar svett hela dagen. Mums.. Fast detta ar inte lika hemskt som i Dominikanska Republiken nar vi hade pa oss gympakladerna hela dagen och inte ens fick duscha efter att ha simmat i en acklig liten pool som hela skolan just simmat i. Saaa.. jag ska aldrig klaga pa "for lite tid" efter idrotten hemma i Sverige igen :)

Vi hors och ni vet att jag tycker att det ar jattekul att ni laser min blogg! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Läste nyligen att hårt hjärnarbete kräver 20% av den samlade energin, så med det skolarbetstempot ni har krävs massor med pizza:) Innebär det i sin tur att den vuxna befolkningen i USA inte tänker tillräckligt mycket?

Kramisar

2009-10-14 @ 21:26:10
Postat av: sofia bengtsson

hahahah! DR stunder alltid lika minnesvärda och älskade:) eller iaf vissa! dock absolut inte detta, fast d e ju egentligen sånt som man mest kommer i håg. haha lola!

2009-10-20 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0