Valdigt sjuk

Sa nar jag vaknade upp for den femte gangen inatt av att jag skakade och inte kunde andas tog jag tempen.. 39.6! Eh, det forklarade en hel del. Nu har jag bara 38.6, sa kanner mig aningen battre, men det finns inte en chans att jag kan ga till skolan imorgon. Usch :( Plus att Eve och Jessica just nu befinner sig pa en basketmatch, men inte vilken som helst: en NBA-match! Um och MJ och Girard ar ute och ater middag med nagra vanner, sa jag ligger har hemma ensam helt miserabel och sjuk. Forresten sa kommer det inte bli sa kul nar jag kommer tillbaka till skolan igen, for allt jag missat maste jag ta igen.. Det ar lite annorlunda har. Har kan man typ inte vara sjuk utan att det paverkar ens betyg och det blir ju extrasvart for mig eftersom jag ar utbytesstudent. Buhu, nu ska jag ga och kolla pa min 6e film idag och kaka nudelsoppa (igen, jag borjar bli trott pa den soppan). Synd om mig. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Ja, det är synd om dig... Vill inte febern ge med sig får du be om hjälp att söka läkare.

Stora krya-på-dig-kramar från oss!

2009-10-21 @ 06:56:23
Postat av: Gustav

Stackars dig! :( Krya på dig! :D

// Gustav

2009-10-21 @ 07:58:59
Postat av: mormor+göran

Är det den så omtalade svininfluensan du har ? Ingen av dom andra som visar tecken? Kan någon hjälpa dej med matlagning? Röda frukter och gröna grönsaker och vila. Du är så duktig du kommer att läsa ikapp! K R A M A R till våran B Ä S T I S!!!

2009-10-21 @ 09:20:52
Postat av: Elin

haha jaa låter som en ganska misserabel dag :/ men du är inte ensam! haha halva västerås ligger i ca 40 graders feber nu mer. Jag hade feber i måndags , samt hosta snuva bla mer. Men hoppas du blir frisk snart! Saknar dig , P.s vad kul att din kväll på homcomming, jag och stavning ^^ , blev bra till slut! :DD<3<3

2009-10-21 @ 17:36:58
URL: http://emedinn.blogg.se/
Postat av: Pappa Staffan

Hoppas du blir bra snabbt! Längtar efter dig min stackars tjej. Många kramar! /S

2009-10-21 @ 21:29:28
Postat av: Svärmor Agnetha

Vi tycker såå synd om dej... Krya på dej snabbt nu. Bort med alla bassilusser :) kram på dej

2009-10-21 @ 22:36:11
Postat av: Sebastian

39.6! Nog visste jag allt att du var het men du börjar snart koka, tänk på växthuseffekten snygging ;) Jag saknar dig jättemycket! Krya på dig och ät lite mer nudelsoppa hehe. Jag älskar dig <3

2009-10-21 @ 23:40:58
Postat av: Pernilla

Usch va tråkigt att du är sjuk! :( hoppas att du blir bättre snart.. Men det som fångade mitt intresse var NBA!!!!! OMG, va häftigt! Jag skulle göra vad som helst (nästan) för att få sen en sån match! Tyckte du om videon förresten? :)

Hoppas du kryar på dig, nästan 18-åringen :)

Puss och kram

2009-10-23 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0