Whoa, vilken kvall

Idag har verkligen varit en handelserik dag. Dagen borjade 8.30 nar jag vaknade (pa en lordag.. segt eftersom det ar 5.30 alla andra dagar) och akte ivag och shoppade med Eve, Mama Jo och en av vara gaster Sarah. Eve hittade en klanning som hon ska ha pa sig pa Homecoming och jag hittade vinterskor och lite gulliga saker. Haha, jag vet seriost inte hur allt ska fa plats i resvaskan hem igen. Jag tror att jag maste skicka hem grejer lite da och da om allt ska komma hem till Sverige igen! I alla fall, sa efter en dag av shopping blev det dags for mig, Eve och Jessica att aka in mot stan.. Philadelphia. Varfor? Jo, for att kolla pa NHL: Flyers vs. Ducks! Jag maste saga att det verkligen var en upplevelse, helt otroligt! Jag blev till och med intresserad och jag ogillar verkligen att kolla pa sport, men ikvall.. nej, jag skrek och hejade pa som en galning. Det var 19000 pers dar och storsta delen var Flyers fans. Vi satt omringade av galna kanadensare och viftade med finska flaggor (eftersom tva av spelarna i Flyers och tre i Ducks ar finnar) och det var verkligen en otrolig upplevelse. Just nu sitter jag och halvsover eftersom det ar sent och har varit en lang dag, men jag ska lagga upp bilder imorgon nar jag kommit hem. Just ja, jag ar inte hemma. Sitter hemma hos Jessica och alla sover nu..

Imorgon (eller om nagra timmar) kommer jag att fa prata med pappa som ar i Dubai just nu och mamma och Jacob! Det ser jag verkligen fram emot. Tank att det redan har gatt tva veckor sedan jag pratade med dem sist. Och vet ni? Jag fick varldens gulligaste brev pa posten idag. Ett brev av min supersota pojkvan som hade sprayat sin parfym pa det ocksa! Jag maste saga att jag har en otrolig tur som har en san underbar familj, pojkvan och sa underbara vanner. Ni betyder! Nu ska jag sova och flytta pa mig innan Winston (en galen liten pug) biter ihjal mina tar. Hoppas att ni har det kanon! Nattinatt, KRAM :)

Kommentarer
Postat av: elin

aaw vad sött :D! <3<3 verkar som om allt verkar funka kanon där borta :D wiho,<3 har du fått mitt mail föresten ? ^^ saknar dig bästa Elin x2<3<3

2009-10-11 @ 09:50:22
URL: http://emedinn.blogg.se/
Postat av: Pappa Staffan

Hej vännen, jag har fått telefonnumret så jag ringer till Jessica 10.30 din tid. Kram o vi hörs ikväll! /S

2009-10-11 @ 11:14:39
Postat av: mormor+göran

vilka vann? och vad är en pug? göran tittar på tv och säjer att anaheim vann. Rätt? Han mår jättebra säjer han. Och Du då? Ha det skönt KRAMKRAM !!!

2009-10-11 @ 13:10:24
Postat av: Elin Oberg

Mormor; Anaheim Ducks vann tyvarr och en pug ar en liten sotful hund! Vad bra att Goran mar bra och att operationen gick bra. Stor kram pa er!

Elin; Jag ska kolla alldeles strax och jag saknar dig med!<3

2009-10-12 @ 02:19:11
URL: http://eliniusa.webblogg.se/
Postat av: Kina

Visst är det häftigt med dessa jättearenor och alla som hejar och är glada!? När vi var i Dallas var jag SÅ imponerad av hur fort stadium tömdes, några minuter bara sen var alla borta/ute. Kram på dig och kämpa på.

2009-10-13 @ 08:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0