A, yay!

Idag fick vi tillbaka historiaproven som vi gjorde i onsdags. Jag.. fick.. 43/45! Wihoo, forlat men jag maste faktiskt skryta lite med detta. Min kompis Shawn sa upp varan vanskap pa skoj for att jag fick en poang battre an honom, haha. Det lonar sig att plugga alltsa, men jag gor det bara for att jag ar sjukt envis. Allt ar ju pa engelska och gor det hela en storre utmaning, men det ar dar envisheten kommer in. I alla fall, nog om skolan! Har just pluggat i en och en halv timme, sa ar trott pa allt som har med skolan att gora..

Vi tog skolfotona idag forresten! Det var ett stort klassfoto med alla seniors (d.v.s. nagra hundra) och sa fick man ta ett enskilt. Jag tror att Mama Jo kommer att skicka de sma fotona till mina slaktingar, familj och Sebastian.. Hon namde nagonting om det. Hm, forkylningen borjar bli battre nu efter att ha knarkat C-vitamin hela helgen forresten. Jag antar att det fortfarande ar mycket om svininfluensan i Sverige? Det ar det har med. Overdrivet mycket.

Nu ska jag svara pa lite mejl, sa ni far ha det sa bra allihopa. Kram pa er! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

Du är otrolig lilla gumma! Slit inte ut dig bara, du ska må bra det är ju huvudsaken. Det känns i allafall som att det inte skrivs så mycket om svininfluensan just nu, det finns kanske annat att skriva om just nu. Kram på dig! /S

2009-09-21 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0