Bondfire

Sa igar akte jag och Eve over till Juli! Det var vi och 7 andra fran skolan dar och vi grillade marshmellows framfor en brasa pa Julis gard. Det var en kul kvall och det hela kandes sa typiskt amerikanskt! Vi grillade "smores" som bestar av marshmellows och choklad mellan tva kakor. Valdigt nyttigt ;) Det var en stjarnklar kvall och for ett ogonblick kandes allt sa overkligt!

Idag ar det den 20 vilket betyder att det var 26 manader sedan jag och Sebastian blev tillsammans! Jag saknar honom valdigt mycket nu, speciellt igar nar det satt par och pussades vid den mysiga brasan! Jag ville ha min alskling att pussa pa ocksa!

Usch, idag ar jag sjuk.. Jag har ont i halsen och kan knappt prata! Haha, det ar min syster som har smittat mig. Vad kan jag saga, vi ar oskiljaktiga ;) Nu ska vi sloa i soffan framfor Project Runway, sa vi hors! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Malin

krya på dig sötnos :) <3

2009-09-20 @ 21:07:01
Postat av: Pappa Staffan

Hur är det med örat då? Hoppas förkylningen går över snabbt! Kram /S

2009-09-20 @ 21:24:34
Postat av: Elin Oberg

Malin; Tack sa mycket :)<3

Pappa; Det ar battre nu, jag tror att det horde ihop med forkylningen. Nu har jag i alla fall en forklaring! Jag saknar dig, kram!

2009-09-21 @ 02:05:21
URL: http://eliniusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0