Cheer for Downingtown West

Whoa. Idag hade vi ett sa kallat "pep rally" den sista timmen i skolan for att fa upp stamningen infor kommande hemma match. Nu snackar vi amerikansk fotboll, for det ar den storsta sporten i de flesta skolor i USA. Skolor moter varandra och har sina cheerleaders och allt ar ungefar som pa film. Ni vet alla de dar highschoolfilmerna med de tuffa fotbollskillarna med sina cheerleaders och en skolorkester som kompar. Matchen skulle egentligen varit idag och jag och Eve skulle egentligen akt med en av mina nya vanner, men eftersom det sporegnat hela dagen sa blev det ingen match. Det har betyder dock inte att det inte blir nagot! Imorgon klockan 7 pa kvallen haller den stora matchen hus istallet. Sjalvklart ska jag och Eve forsoka komma. Vi ska aka till Jessica alldeles snart, men forst ville jag sitta lite vid datorn. Jo, "pep rallyt" skulle jag ju beratta om! Sista timmen samlades hela skolan i den storsta gympasalen. Skolorkestern spelade och cheerleaders(arna? ena?) vistade upp sina rutiner och efter det fick alla skollag komma upp och visa upp sig. De riktigt speciella personerna blev uppropade en och en och hela publiken jublade. Haha, det var verkligen en upplevelse. Jag maste ta en massa bilder pa matchen imorgon, sa ni verkligen forstar vad jag menar!

Jag borjar komma in i skolrytmen, aven fast det ar sjukt mycket laxor och fast jag fortfarande tappar bort mig da och da i den stora skolan..Haha, det beror nog inte pa att jag ar utbytesstudent, utan snarare for att jag inte har ett dugg lokalsinne over huvud taget! Plus att korridorerna ar fullsmockade med manniskor som ska at alla hall. Uh, det ar en riktig utmaning att komma till nasta lektion. Folk ar snalla och som jag har skrivit forut sa borjar jag fa en hel del nya vanner, vilket ar jatteroligt! Nu ska jag kila, men jag hoppas att ni har det bra hemma i Sverige!

Haha, jag maste bara saga en sak till. Eller nej, tva saker. Det forsta ar att en kille idag trodde att Sverige lag i Ryssland. Ja, inuti Ryssland. Amerikaner.. Det andra ar att jag alskar min Sebastian :) Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Din pojkvän

Hoppas du haft en rolig dag för min har varit toppen :) har dock saknat dig hela dagen också, ville dansa med dig idag inne på heartbreak! usch jag fick abstinens när jag såg andra kyssar och dansa tillsammans. Jag ska nu sova, rasmus phille o jag i samma 2a :) jag saknar och älskar dig otroligt mycket min drömtjej ^^ <3

2009-09-12 @ 03:25:32
Postat av: Anonym

kyssas*

2009-09-12 @ 03:26:34
Postat av: Farmor

Vi är så stolta över Dig! Vad fina betyg Du får och vilka upplevelser Du får vara med om. Kram från farmor

2009-09-24 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0