Inget vatten!

Ah, jag maste ju beratta om vattnet! I sondags precis innan vi skulle duscha sa fanns det inget vatten i brunnen har. Familjen har egna brunnar och fordelen ar att man kan dricka vattnet, men nackdelen ar att vattnet latt tar slut. Sa dagen innan skolan borjar star jag i duschen med schampoo i hela haret och da.. Da slutar vattnet komma. Brunnarna ar tomma och jag star dar med schampoo overallt! Jag maste saga att jag bara hunnit kasta mig in i duschen, for vi far bara duscha 5 minuter MAX. Det hade alltsa inget med mig att gora att vattnet tog slut, haha, som tur var. Sa med handduk pa huvudet akte vi 20 minuter till Jessica och gjorde oss i ordning for kvallen dar istallet. Haha, det har ar inte riktigt sant som hander dar jag kommer ifran sa det var verkligen en "upplevelse". Idag var faktiskt forsta dagen som vi kunnat ga pa toa hemma, for nu har nagon snubbe fixat vattenproblemet. Sa nu ska jag duscha, good night!

Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

Aha, då förstår man ju bättre varför det bara är max 5 min dusch! Kram gumman /S

2009-09-02 @ 06:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0