Jogga

I bilen hem fran en dag av mat och godsaker hos Jessica fick en backstreet boys lat mig att bestamma mig. Nu ska jag ta mig sjutton ut och trana! Efter tacosallad, BBQ kyckling, majskolvar och cheesecake kandes det som att nej, nu far det vara nog. Jag ska inte ga upp en massa i vikt bara for att jag numera lever i varldens 2a eller 3e onyttigaste land! Haha, sa efter det rycket bar det ut pa en joggingrunda. Jag forsokte fa med min syster, men hon tog en choklasbit istallet och flinade at mig. Sen muppade vi oss och jag blev en apa :)

KRAM!:)


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Sluta va så brun, du tvingar mig till solariet! Vilka snygga ben du fått också :) sköt om dig och jag älskar dig <3

2009-09-08 @ 02:12:00
Postat av: Mamma Monika

Perfekt med joggingen. Har du köpt nya gympaskor? Hur blev det med kompisen som du planerat 24 timmar i förväg förresten? Blev det Jessica i stället? Kramar till babymonkey från Monkey.

2009-09-08 @ 07:02:43
Postat av: Pernilla

Håller med Sebbe! Fett brun ju!:D Nu j*vlar blir det till solariet imorgon :P Ska svara på ditt facebook meddelande så fort jag får en lugn stund, allt har bara pangstartat här i skolan, iaf enligt mitt tycke.. men men :) Puss på dig <3

2009-09-08 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0