King of Prussia

Det har kopcentret var helt galet stort! Seriost, satt in hela Vasteras gallerior i en megastor sa har vi King of Prussia. Uppdraget idag var att hitta klanningar till Homecoming som ager rum om lite mer an tva veckor. Jag ska nog anvanda en som jag tog med mig fran Sverige kopt fran MQ! Haha, pa sa vis kan jag vara orginell och absolut inte vara orolig over att nagon annan ska ha pa sig en likadan klanning. Det var jag, Eve, Erin, Morgan, Maggie och Kelsey som akte och shoppade. Tyvarr blev det inga inkop for varken mig eller Eve, men nu vet vi i alla fall vad som finns! Kelsey har faktiskt bott i Sverige ett ar! Kan ni tanka er? Haha, av samma anledning som jag nar jag bodde i Dominikanska Republiken; hennes pappa jobbade pa ett projekt i Sverige under ett ar. Det roliga var att hon bodde i Sverige nar hon gick i 7:an till 8:an och det var ju samtidigt som jag bodde i D.R. Lite haftigt :)


Haha, perfekt till Homecoming! Eller.. inte ;) Jag och Maggie!

KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Queen of the World <3

2009-09-29 @ 01:24:23
Postat av: Mamma Monika

Oh, och vi som tyckte att orange passade till allt i din garderob, men... :)Fast det ser ut som om ni hade kul!

Kramisar

2009-09-29 @ 07:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0