Labour Day

Idag ar vi alltsa lediga fran skolan, efter endast 4 dagar.. Labour Day ar till for att fira de folk som jobbar och sliter med en liten semester. Idag och pa mandag ar det alltsa ingen skola! Det ar val trevligt, men det betyder inte att jag slipper undan laxor och sma prov. Det ar verkligen hart! Det som ar roligt med skolan ar i alla fall manniskorna! Jag har redan utbytt telefonnummer med tva tjejer som verkar jatteschyssta:) Den ena ringde igar efter skolan och fragade om jag ville komma over och vara med henne och hennes kompisar men.. Jag maste ju meddela MJ 24 timmar innan jag ska gora nagot, sa jag fick inte.. Haha Girard kom direkt till mig efter det och sa att han inte holl med om den regeln och att han tyckte att jag det var kul att jag redan skaffat vanner och att det var helt okej for honom om jag skulle akt till den har tjejen efter skolan. Fast tyvarr ar MJ's rost starkare an Girards. Fast pa sondag! Da ska den andra tjejen ringa till mig och sa ska jag kaka lunch med henne och sa ska hon visa mig runt i Downingtown! Roligt med nya vanner, men jag saknar mina "gamla" valdigt mycket ocksa.

Nu ska jag stada huset sa att det blir minst lika rent som efter tanterna i Rent Hus har varit framme. Vi hors! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Bestämma 24 timmar innan... Håll med om att MJ är hårdare än jag och jag som ändå är så noga med tider och att få veta på förhand. Hennes regler är larviga men hon kanske släpper dem när hon märker att du(/ni?)följer dem? Lycka till med dina nya vänner, lilla gumman! (Eller ska vi hädanefter säga skur-gumman?)

2009-09-04 @ 19:35:30
Postat av: Sebastian

Där ljuger du Monica.. Ingen kan vara hårdare än dig ;) Corporal Monica

2009-09-05 @ 01:39:50
Postat av: Mamma Monika

Måste bara svara Sebbe: Ooopss ;)

Må gott!

2009-09-05 @ 10:27:32
Postat av: linn

oj vad gammal jag känner mig nu! haha nej men åh vad bra att du har skaffat vänner så fort! du kommer få hur manga som helst så bra som du är! :) <3

2009-09-05 @ 18:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0