Langhelg

4 dagars helg gillar vi! Idag blir det nog mest till att slappa, imorgon ska jag och Eve ga pa hemmamatchen, mandag blir det shopping med min kompis Erin och hennes kompisar och pa tisdag ska jag och Eve ga och kolla pa fotbollsmatchen (den fotboll vi svenskar ar vana vid) mellan Downingtown West och Downingtown East! Sa vi har lite planer i alla fall. Jag borjar verkligen vanja mig vid skolan och allt som till en borjan var overvaldigande nu! Nya vanner hjalper tiden att ga fortare och som jag har skrivit tidigare betyder det valdigt mycket att jag inte gar igenom det har ensam. Det ar skont att ha en "syster" som gar igenom samma saker.

Jag har tankt lite pa en sak och det ar fragan vad gor det har aret lattare/svarare for just mig? Svarare ar ju utan tvekan faktumet att jag maste vara ifran min pojkvan under den har tiden. Det ar faktiskt inte en enda utbytesstudent som jag fragat som hade pojkvan/flickvan nar de lamnade sitt hemland, sa det gor mitt fall lite unikt. Saker som kanske gor det har aret lattare for mig an andra ar nog min engelska, att jag bott utomlands forut, att jag ar van vid att ga upp toktidigt pa mornarna och att jag ar van vid ratt mycket laxor och prov i skolan. Saker som varit jobbiga i Sverige har faktiskt visat sig lona sig har! Haha, jag borjar lata gammal. Nej, men jag hoppas att ni forstar vad jag menar. Saker lonar sig faktiskt ibland och kom ihag att allt ar relativt!

Nu ska jag ga och sniffa pa min alskade marabouchoklad. Jag saknar er! KRAM :) (och puss pa Sebastan)

Kommentarer
Postat av: Svärmor Agnetha

Jag tycker du är jätte duktig som kämpar på Elin. Å är såå duktig i skolan redan :) Men kom ihåg att du måste vila ibland oxå, de är viktigt.

Tycker Sebbe är duktig som kämpar han oxå. Ni e fina tillsammans.

Ät nu choklad å mys ordentligt :)

Alla här hemma hälsar till dej! å vi saknar dej oxå!



En stor kram till dej =)

2009-09-26 @ 00:08:58
Postat av: Son till henne där över

Slappa ska man kunna få göra till och från :) Mmmmm Marabou lät väldigt gott men jag sitter här med min Cola istället :P + att choklad ger finnar arr.. Kul med fotboll och du ska veta att jag saknar och älskar dig mycket! Du är den finaste <3

/Din Sebastian

2009-09-26 @ 02:02:20
Postat av: Mamma Monika ("svärmor" till honom där över)

Ni är kämpar, båda två, vilket troligtvis gör det här året till något bra! Kämpa OCH vila, Elin och Sebbe!

Kramar till er båda (och till Agnetha med familj)!

2009-09-26 @ 07:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0