Laxor!

Ah, jag stressar redan ihjal! Igar hade jag inte ens tid att satta mig vid datorn for att jag hade spanska och tyska laxa, behovde plugga till ett quiz och lasa ut en hel bok. Nu kanske ni tanker att varfor har jag inte gjort detta tidigare? Hm, lat mig se.. for att jag fick allt detta igar! Stressa, stressa, stress, stress! Haha, snacka om att skolsystemet ar annorlunda. Idag fick jag som tur var bara tva laxor, men jag maste fortfarande lasa den dar boken. Det var lite svart att fa den utlast igar; en bok pa engelska som de amerikanska ungdomarna tycker ar svar, eh? Ganska svart. I alla fall sa kampar jag pa och ger inte upp i forsta taget! Jag har faktiskt redan fatt tva stycken A's! Wihoo, det trodde jag aldrig att jag skulle fa sahar i borjan. Ett pa ett tyskaprov och ett i engelska(!). Pluggandet lonar sig alltsa lite i alla fall. Pjuh.. och jag tyckte min linje GP i Sverige var tuff.

Pa fredag ar det dags for att se mitt forsta "football game"! Det ar hemmamatch och jag har redan lovat en hel del att jag ska komma och de har alla lovat mig att det verkligen ar en upplevelse, sa det ska bli haftigt att se! Med cheerleading och allt.. Jag maste ta bilder och lagga upp har sen.

Okej, nu ska jag aterga till mina vanner laxorna. Grr.. Jag saknar mina vanner "vannerna"! Och min familj! Fast mest av allt saknar jag min Sebastian just nu<3 Hm, pa lordag kommer jag i alla fall att fa ringa hem till familjen. Just ja! Tydligen far vi inte prata med vara syskon nar vi ringer hem! Vad ar det for idiotisk puckoregel? Vi far egentligen bara prata med dem pa deras fodelsedagar.. Fast den regeln tanker jag strunta i totalt. Jacob ar min familj och jag ska prata med honom ocksa. Punkt slut. De vet ju anda inte vem jag pratar med i telefon eftersom jag pratar svenska. Nej, det var det dummaste jag har hort, den regeln struntar jag i. Okej, nu ska jag kila. Hoppas att ni har det superbra och jag saknar er. En stor kram pa er! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Är inte ett dugg förvånad att du redan fått två A :) Speciellt inte i engelska för du var redan så duktig innnan du kom till amerika. Jag saknar dig också sötnos, tänker på dig varje dag och väntar på dig :) älskar dig, kyssen <3

2009-09-09 @ 22:56:01
Postat av: mormor

Jag läser och läser och är så facinerad av allt Du upplever. Har fått ett tips på resdagboken.se om bokstäverna, kolla om det funkar hos Dej. [Alt + a] = å, [Alt + e] = ä, [Alt + o] = ö . Funkar inte hos mej, för vi har ju alla dessa svenska bokstäver på tangentbordet. På min födelsedag ska vi till mamma och pappa och Jacob på fest!!!! Göran hälsar också!!

2009-09-10 @ 11:12:23
URL: http://eliniusa
Postat av: Jacob

Eller hur, seriöst dum regel. :o Saknar dig med sis'!

2009-09-10 @ 16:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0