Laxor

Allt ar stort, nytt och frammande. Jag talar om skolan. For det forsta var jag dum nog att ta bade spanska och tyska har ocksa som fortsattning pa vad jag haller pa med i Sverige, men det ar valdigt forvirrande just nu. Tyska med amerikansk dialekt till exempel! Whoa, jag hanger inte med alls. Sa hjarnan oversatter tyskan till svenska men sedan maste jag oversatta till engelska ocksa under ungefar max en sekund.. Eh, lite halvsvart. Spanskan gar bra hittills, lararen pratar i alla fall inte med en amerikansk dialekt. Nu sitter jag har och gor laxorna.. Yes, vi far laxor varje dag. Forsta provet ar imorgon, tyska.. Sa jag uppmanar er svenskar att faktiskt uppskatta den svenska skolan! Haha, det trodde jag aldrig att jag skulle saga.

Hmm.. jag saknar min Sebastian :( Fast kom igen, snart har det redan gatt tre veckor! Det vill saga naaastan en manad :D Det galler att tanka positivt. Jag saknar mitt GP07 ocksa.. Hoppas att ni har det bra :) JAG SAKNAR! Fast oroa er inte, jag mar bra. STOR KRAM!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag saknar dig också :( Men du ska inte klaga för du får iallfall tiden att gå snabbt. Du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig <3 sköt om dig.

2009-09-03 @ 03:48:57
Postat av: Pappa Staffan

Du är så duktig gumman! Du vet ju sen dominikanska att det är mycket i början i skolan men det lugnar nog ner sig så småningom. Keep up the good work! /S

2009-09-03 @ 07:39:36
Postat av: Kina

Intressant att läsa din blogg! Jag tycker du är både stark och modig och jag är säker på att du kommer att ta dig igenom det här året alldeles utmärkt. Alla här hemma hälsar, kram Kina

2009-09-03 @ 11:18:54
Postat av: Gustav

Hoppas att du har det bra! har inte haft tid att läsa din blogg förens nu! lite mycke att göra i skolan! Men som sagt saknar dig mycket! Ingen att spela Diablo med XD! Ha det bra! Kram Gustav!

2009-09-03 @ 20:19:49
Postat av: Erika

Jättekul att läsa din blogg! Saknar dej på jobbet! Kram

2009-09-03 @ 21:56:15
Postat av: linn

hehe vi har haft några lektioner tyska med ulla nu och bara gått igenom en stencil, idag fick vi godis! heheehe... nej men åh jag saknar diiiiiiiig elinpelin gullegris! <3

2009-09-03 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0