Lyckad kvall!

Det var verkligen en upplevelse att se matchen igar! Sjalva spelet var lite forvirrande, sa jag och Eve sag ut som fragetacken nar alla spelare tacklade pa varandra och bildade sma hogar. Hm, konstigt spel det dar.. I alla fall sa var stamningen pa topp och vi traffade manga bekanta. Jag tankte lagga upp lite bilder sa att ni far se ungefar hur det sag ut!


Downingtown West!

Melonhuvuden :D                                                  Juli :D

Jag i mitten av smeten, detta var en kul kvall!

Efter matchen akte jag, Eve och Juli for att kaka glass. Vi planerade allt med Mama Jo och som ni kanske vet sa maste vi planera allt och beratta vad vi ska gora 24 timmar innan. Sa igar fragade Juli om vi ville komma over pa tjejkvall hos henne idag. Vi fragade MJ och eftersom det var 24 timmar innan sa gick det bra (om vi gick upp 10 idag for att stada hela huset, vilket vi gjorde)! Sa senare idag ska vi aka till henne. Det ska bli kul!

Jag saknar er dar hemma och tanker pa er, visar upp er for mina nya kompisar och berattar om er. Tihi och alla tjejer som jag visat bilder pa Sebastian for tycker att han ar jattesot! Det stammer bra det, for han ar ju den finaste killen som finns :) Hoppas att ni har det bra allihopa! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Hahahahaha, fan va jag diggar melonhuvudena :D Klockrena "huligans".. Men spelet är ju lätt att förstå, 7p för touchdown och 3p för field goal! Jag kan inte råför att jag är en sportnörd, det är ett intresse men mitt största intresse är såklart dig! <3 Schysst match och jag älskar dig min sötnos, kyssen<3

2009-09-19 @ 22:36:45
Postat av: linn

åh vad kul det där såg ut! nästan som en landslagsmatch! ha så himla kul med dina vänner, vi saknar dig! =)

2009-09-20 @ 18:13:38
Postat av: Mamma Monika

Stämningen kändes i bilderna! Nyfikna frågor: Vilka vann? Håller Juli på med rodd/kanot? Hur mycket kostar det att gå på en match? Hur varmt/kallt var det? Är örat bra?

Tänker mycket på dig och önskar dig allt gott!

2009-09-20 @ 18:56:28
Postat av: Uncle Johan

Tjena Elin,



Jättebra blog! Att se amerikansk fotboll på riktigt är kul men jag håller med att det är lite svårt att hänga med ibland. Ha det bra!

2009-09-28 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0