Paket fran Sverige

Idag fick jag en jattetrevlig overraskning i brevladan! Tack sa jattemycket min sota familj for paketet med min favoritchoklad i hela varlden (Mmm.. Marabou apelsinkrokant), min favorittidning Solo och diverse saker i! Det gjorde verkligen min dag, sa tack, tack och tack! Det kandes som om jag var hemma i Sverige for en stund nar jag lag och laste med choklad i munnen. Nyss kollade jag och Eve pa det tredje avsnittet av "So you think you can dance" sasong 6! Jag maste saga att jag fick lite nostalgi eftersom jag, mamma och pappa alltid brukar kolla pa det tillsammans.. Nu har jag i for sig min syster, men det ar ju inte riktigt samma sak anda. Det ar lite jobbigt ibland det dar med saknaden. Ibland ar det mer och ibland ar det mindre jobbigt, men jag saknar familjen, Sebastian och mina goa vanner varje dag. Ni betyder otroligt mycket for mig!

Den har veckan har varit full av trakiga laxor och prov, men den har helgen kommer att vara en 4-dagars helg! Det ser jag verkligen fram emot. Troligtvis kommer vi gora nagon utflykt och pa tisdag nasta vecka ska jag och Eve aka och kolla pa fotboll (nej, inte amerikansk fotboll den har gangen) eftersom det ar Downingtown West vs. Downingtown East! Det ar alltsa en stor match, sa det ska bli kul att se.

Hua, jag ar trotter sa nu ska jag nog plugga lite mer och ga och lagga mig bredvid Ida (ja, jag sover med gosedjur) :D. Haha, mitt gosedjur ar Sebastians storsta fiende eftersom jag kramar om henne varje natt! Ahh, norden finns inom mig 8) Fast jag foredrar nog att krama om Sebastian;) Godnatt pa er nu. KRAM :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

2009-09-24 @ 06:48:23
Postat av: Mamma Monika

Nämen, vart tog meddelandet vägen? Försöker igen!

Skönt att paketet kom fram och roligt att du tyckte om det! Det tar alltså ungefär en vecka för ett större brev att komma fram... SYTYCD!!! Åhhh, vad avundsjuk jag blir!

Ha det så bra, min gullunge!

2009-09-24 @ 06:56:55
Postat av: Pappa Staffan

Vad bra att ni har ledigt lite då och då så du hinner chilla lite åxå. Kram! /S

2009-09-24 @ 07:37:17
Postat av: Sebastian

Men vafan då monica, staffan och jacob :P jag tänkte ju också skicka choklad. Det kanske är bra om jag inte gör det. Elin du får säkert redan så mycket sötsaker där nere att det räcker :) Du har ju dig själv, det sötaste <3 Sköt om dig, jag älskar dig<3

2009-09-25 @ 00:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0