Skolfoto

Imorgon ar det ju skolfoto for sjutton! Ih, jag kom pa det nyss! Ah, vad ska man ha pa sig? Hm, jag tror att det kommer att vara ett enskilt foto och ett stort foto med alla seniors. Vi far se hur det blir. Oh, jag skulle hemskt garna vilja se skolfotona fran KSK ocksa (min skola i Sverige).

Idag har det varit en san dar slo dag.. Jag har visserligen gjort mina laxor och borjat lasa en engelskabok som ska vara utlast pa fredag, men anda. Forra veckan kopte jag forsta One Tree Hill sasongen pa dvd, sa jag och Eve har kollat pa nagra avsnitt idag. Jag har sett alla 6 sasonger forut, men de ar ju sa himla bra sa att jag kan se dem igen! Basta serien..

Jag hoppas att ni har det bra allihopa och glom inte att jag saknar er. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Haha du blir alltid fin på bild!! så det löser sig! Skönt med slöa dagar! X) HA det bra!

// Gustav!

2009-09-21 @ 10:57:33
Postat av: Sebbe

Du kommer ju vara katalogens skönhet! Ingen tvekan på att du kommer bli bra för du är alltid finast :) Lycka till, jag älskar dig<3

/Din Sebastian

2009-09-21 @ 14:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0