Slapphelg

Tyvarr sa blev det ingen fotbollsmatch for mig och Eve. Det regnade igar ocksa och vi hade det sa skont hemma hos Jessica att vi beslot oss for att ga nasta fredag istallet, da det ocksa ar hemmamatch! Sa vad har vi gjort denna helg da? Till och borja med maste jag beratta att hojdpunkten denna helg var att fa skypa med familjen och mormor och Goran! Eftersom att det var mormors fodelsedag igar (grattis igen), sa fick jag ringa henne. Det kandes bra att fa prata lite svenska igen och se mina nara och karas ansikten :) Det gjorde mig verkligen glad! Annars har jag och Eve bara legat och degat framfor filmer och serien Weeds. Vi har dock gjort laxor och pluggat till prov ocksa, men i alla fall. Ja, de ger faktiskt laxor over helgerna.. Jag saknar det svenska skolsystemet!

Jag kunde inte blogga igar for att jag inte hade nagon dator tillganglig, vilket var trakigt.. Jag forsoker skriva varje dag, men tyvarr sa har jag nu forstatt att det inte gar alla ganger. Jag gor mitt basta i alla fall!

Just ja, i fredags innan vi akte till Jessica sa at jag, Eve och Girard pa en megastor chinabuffé! Det var sa sjukt gott (men inget slar Spicy Hot). Jag har hittat min favoritrestaurang har nu och det ar relativt nyttig mat beroende pa vad man tar. Stort sushi sortiment ocksa.. Mums, asiatisk mat<3 Lyckos min basta van Elin som far maten pa kopet nar hon faller for asiater! Haha, Elin.. jag saknar henne :)

Nej, det kandes verkligen bra att fa prata med familjen idag. Jag ser jattemycket fram emot nasta gang vi far prata, for da far jag ringa Sebastian ocksa! En gang i manaden var det.. fast vet ni, nu har det redan gatt en manad! Det betyder att det bara ar 9 kvar. Det galler att tanka positivt! Jag saknar Sebastian jattemycket, men jag vet att vi klarar det har. Det gor vi<3

KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag kan faktist försöka göra thaimat men kan inte lova att resultatet blir bra ;) Sushi är väll inte ursprungligen asiatisk mat? Ja en månad har gått och det känns jättebra men samtidigt jätteanus! Skönt att lite regn faller ner på er, så slipper vi här i Sverige avundas eran dumma värme :p jag har blivit förskyld nu men det funkar. Det kommer att bli skönt att få prata med dig sen :) älskar dig <3 kyssen

2009-09-13 @ 23:52:38
Postat av: Pernilla

Skönt med en slapp helg :) Vi har skolfoto imorgon, vi ska vara "svensk export till tanzania", haha jag ska vara pippi långstrump, med flätor och mittbena och allt. Herregud, jag vill inte ens täönka på hur jag kommer se ut! :P Vi får skicka bilden till dig sen så du får se hur det blev :) Saknar dig <3

2009-09-14 @ 22:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0