Socialt hjalpmedel

Mobilen anvands verkligen maste jag saga! Har redan utbytt nummer med en massa manniskor fran skolan och det ar sa mycket lattare att planera saker med vanner. Har ar en bild pa min nya van; han heter Samsung.

Sa igar akte jag och Eve och kollade pa fotbollsmatchen mellan Downingtown West och Downingtown East! Det har ar fotboll som vi svenskar ar vana vid alltsa. Hm, ska hadanefter kalla amerikansk fotboll for amerikansk fotboll, for att underlatta lite. I alla fall sa var stamningen harlig och framfor allt nar West gjorde det avgorande malet! Det var nastan sa att icke-sportintresserade jag drogs med och blev intresserad! Haha, jag orkar inte med sport, till skillnad fran Eve som vet allt om sport och alskar att kolla pa det. Lite som min sota pojkvan i Sverige faktiskt!

Idag har det varit en vanlig skoldag. Vi har ju varit lediga mandag och tisdag = hur skont som helst. Jag antar att de dagarna var som studiedagar vi har i Sverige. Hm, imorgon har jag i alla fall ett stort historiaprov och engelska quiz, sa jag maste plugga idag. Plus att jag ska ta Hepatitsprutan nu! Ah, jag maste kila. Onska mig lycka till! KRAM :)


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

lycka till !!!

2009-09-30 @ 22:57:47
Postat av: Pappa Staffan

cross my fingers! och du, telefonen såg ju inte så dålig ut som du trodde. Kram gumman :) /S

2009-09-30 @ 23:23:34
Postat av: Sebastian

Oj va jobbigt att knappa på den där mobilen. Men huvudsaken är att du är nöjd :) Bra fotboll är alltid kul att kolla på! Dock så har inte USA någon bra fotboll men jag får börja heja på din skola :P Lycka till imorn, jag älskar dig<3

2009-10-01 @ 00:12:03
Postat av: Pernilla

Samsung ska det va! :D Saknar dig <3

2009-10-01 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0