Superdag

Wihoo! Jag ar sa otroligt glad idag och vet ni varfor? Forst och framst har jag pratat med bade familjen och Sebastian idag och sa har jag kopt en mobil! Yay, sa jag har redan borjat smsa med kompisarna har. Gud vad skont det kanns att ha en mobil alltsa.. Det ar en Samsung och den kostade 100 USD, ingenting markvardigt fast jag tycker den var vard i alla fall. Haha, jag maste ta bild pa den och lagga upp har sedan! Tank att MJ slappte pa reglerna.. Awesome! Snart ska jag och Eve ga ut och kaka med Juli, sa mer kul vantas av denna superdag.

Haha, jag maste bara saga att innan jag ringde Sebastian var jag nervos! Vi har varit tillsammans i mer an tva ar och jag var nervos for att ringa honom! Haha, tokigt.. Det var saklart inget att vara nervos over, for han var lika sot som vanligt i telefonen. Nar vi lagt pa kande jag mig nastan nykar igen. Hoppade omkring har hemma (konstigt att saga det, for hemma betyder ju hemma i Sverige) av lycka och karlek! Tank att jag har en san bra familj i Sverige och en san underbar pojkvan.. och sa underbara vanner! Herregud, det ar inte alla som har det. Jag ar val lyckligt lottad antar jag. Okej, nu ska jag skutta ivag till Eve och kanske skicka ivag nagot sms! Ni far ha det kanonbra. KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Härligt Elin,

både hoppandet och telefonerandet! Nu känns det lite tryggare för oss, att du kan ringa värdfamiljen om du går vilse:)

Kramelikramar

2009-09-28 @ 06:51:33
Postat av: Erika Wassberg

Hej Elin!

Blir såå glad av att läsa om din glädje :S

Ha de fortsatt bra!!

Kram kram

2009-09-28 @ 21:20:01
Postat av: Sebastian

Jag måste faktist hålla med Monica. Om ditt lokalsinne knasar så kan du ju faktist ringa din "familj" och fråga vägen ;) Det var jätteskönt att få höra din röst igen. Jag blev riktigt glad vårat samtal och känner mig fortfarande glad sen vi pratade igår :) Jag älskar dig sötnos<3

2009-09-28 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0