The game

Snart bar det ivag pa min forsta amerikanska fotbollsmatch! Jag ska forsoka ta manga bilder, for sa vitt jag vet sa ar matcherna har skapligt stora. Juli ska snart komma och hamta mig och Eve och hon ska ta med lite lagtrojor som vi kan ha pa oss nar vi hejar pa "The whippets"! Tihi, det har ar skapligt coolt.

En mindre rolig sak ar att jag knappt kan hora pa vanster ora! Det har varit sahar i tva dagar nu och jag gick till skolsyster som sa att orat kan vara blockat inifran.. Sa det kanske blir doktorn snart om det inte forsvinner! Det kanns som om jag har varsta locket, sa jag hor bara mummel nar nagon pratar. Laskigt. Plus att det gor jatteont nar jag ar dar det ar hog volym, sa vi far se hur det gar ikvall pa matchen..

I alla fall, ni far ha det sa jattebra och tack for att ni laser min blogg! KRAM :)

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hoppas det blir bättre med örat! :) och att det blir bra på matchen ikväll! Ha det bra!

// Gustav och Elias!!

2009-09-19 @ 01:06:25
Postat av: Sebastian

Du är lätt den snyggaste som hejjar på i matchen :) Aoch, hoppas också att det blir bättre med ditt öra, det lät inte bra.. Krya på dig och hoppas du har det bra :) Jag älskar dig! <3 kyssen

2009-09-19 @ 01:26:56
Postat av: Mamma Monika

Ajaj, öroninflammation? Gå till doktorn så fort du kan! Kan du använda öronproppar på matchen? Bra att du tar med kameran och ha det så kul!

Nu ska vi hälsa på hos Gustav, där Elias redan är.

Kramisar

2009-09-19 @ 09:32:57
Postat av: Pernilla

Åh, va tråkigt med örat, hoppas verkligen det blir bättre! Men ha det så himla roligt på matchen iaf, du får skriva allt om den sen! :D

2009-09-19 @ 18:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0