Wihoo

Halleluja! Vet ni vad? Imorse vaknade jag upp runt 10 med att Eve och MJ brakade om nagonting. Tydligen hade MJ velat att vi skulle ha vaknat upp tidigare sa att vi kunnar stada och sedan aka nagonstans. Orattvist att hon inte hade sagt nagonting tidigare utan bara antagit att vi skulle gora det, tyckte Eve och jag holl med. Jag kande att nej, nu maste jag prata med MJ och saga att om hon vill att jag och Eve ska beratta allt vi planerar 24 timmar innan sa forvantar vi oss att hon gor detsamma, eller atminstone saga till om vi har planer sa att vi kan anpassa varan dag. Jag sa detta och MJ sa att hon egentligen skulle ha overraskat oss med nagonting och att det inte var nagon big deal. Hon var inte arg eller nagonting nar jag pratade med henne. Lite senare kommer hon och fragar oss "vilken hand" och haller fram handerna med nagonting hemligt inuti. Vi valjer och far tva oidentifierbara saker var. Eh, vad ar detta? Mobilsmycken? Kul skamt, var den forsta tanken, men da sa MJ att overraskningen idag skulle egentligen ha varit att.. VI SKULLE AKT OCH KOPT MOBILER! :D OMG, sa jag och Eve kommer att fa kopa en mobiltelefon var! Ingen dyr eller markvardig, men det spelar ingen roll! Det trakiga ar ju att jag absolut inte far anvanda den till att ringa hem/messa till Sverige, men anda! Mobil = trygghet och socialt hjalpmedel. Jag ar glad och imorgon kommer jag att vara annu gladare for da ar det dags att ringa till Sebastian och familjen! Wihoo, men nu ska vi aka och handla mat. Vi hors, KRAM! :D

Tack for att ni laser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Albin 12år

Haha, det var nice.



//Albin Petolv (random person)

2009-09-26 @ 20:03:45
Postat av: Pappa Staffan

Vilken tur att vi inte la oss i, jag misstänkte att MJ hade en plan, kommer du ihåg vad vi sa? Det där om att hon nog skulle släppa lite på saker och ting när hon såg att det funkar för er därborta :) Kram gumman. /S

2009-09-26 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0