En annan varld

Nu kan man ju faktiskt saga att jag har tva olika varldar. En som jag kommer att lamna inom lite mindre an tva manader och en som jag kommer att komma tillbaks till som jag varit borta fran i cirka 8 manader. Det ar en sjukt konstig kansla att tanka pa hur det kommer att bli nar jag kommer hem igen. Tank sa mycket som maste ha hant! Lite vet jag ju pa grund av kompisar och familj, men allt annat.. Jag vet ju liksom inte ens riktigt vem Anna Anka ar! Eller vem som vann idol! Och tank hur mycket mina kompisar maste ha att beratta.. Saker kommer antagligen inte riktigt vara demsamma nar jag kommer hem igen, men ser fram emot att ta igen allt jag missat. Det svara kommer att vara att fa er alla att forsta allt jag varit med om har borta! Jag menar, om man inte upplever det sjalv ar det ju faktiskt valdigt svart att satta sig in i nagot man inte har en aning om. Att vara utan familj, vanner, pojkvan ett ar.. nej, det ar nagot som fatt mig att vaxa i alla fall. Fatt mig att upptacka att jag faktiskt har klarat av ratt mycket nu; sjalv. Utan att ens tala spraket som forstasprak! Det ar ratt haftigt om man tanker pa det och om du funderar pa att bli utbytesstudent tycker jag definitivt att du ska ta chansen. Det ar nu eller aldrig!

 


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Hej! Där är Du! Jag vet inte heller vem Anna Anka är och vem som vann Idol, och då är jag på den här sidan jorden. Se så lika vi är, hurra för studenter på alla sidor av klotet.Hur går det för Eve? Hurra Du är där Du är nu och vi går här och sopar gatan och trottoaren från grus och skräp från hela vintern. Vi önskar Dej det bästa och kramar skickar vi genom luften till Dej våran B Ä S T I S ! ! !

2010-04-26 @ 11:10:45
Postat av: mormor+göran

EEElinnn!!! Var är Du??? Mår Du bra? Är Du hemma eller bortrest? Och var är alla kompisar? Har bloggen fastnat i luften av alla kramar? Firar ni också Valborgsmässoafton med brasor och fyrverkeri? Vi håller tummarna för Dej att allt är väl även i skolan för våran B Ä S T I S ! ! !

2010-04-30 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0