Glad Pask :)

Idag firas det pask hemma hos familjen Hemminger! Jag har bakat, stadat och nu vantar vi pa gasterna. Tydligen firar man pask lite annorlunda har borta, men det ar inte nagon jattestor skillnad. Inga smorgasbord (aven fast alla vet vad det ar) utan man kakar skinka med med ananas och lite andra grejer. Ska ta lite bilder pa maten senare! Snart ska vi ut och leta paskagg och fa lite presenter, och godis saklart!

Igar akte jag och Eve in till Philly och chillade igen. Haha, vi gor det lite da och da for det ar en trevlig stad! Malet var att hitta en balklanning, men tyarr ingen tur den har gangen heller. Jag har fatt en baldejt forresten! Jag fick lov att saga nej till nagra, men nu har jag bestamt vem jag ska ga med. Sa nu saknas bara klanning, skor, forberedelse och allt annat som ska till ;)

Imorgon aker vi till Kanada! Dar ska vi besoka Mama Jos pappa, Niagara fallen och Masha och Bane (fran i julas). Har redan packat och ar redo for en vecka utanfor USA. Slipper en veckas skola ocksa, vilket inte ar helt fel ;)

Har kommer lite bilder fran gardagen.

South Street (lagg marke till kladerna svennar, mouhaha)



Akta turister :)


OCH KOLLA VAD VI HITTADE :D Ville nastan kopa den bara for att, haha.
Ops, nu kom gasterna. Maste kila :) GLAD PASK PA ER!


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Skönt att Du är tillbaka och hann skriva något innan Du åker till Kanada.Vi vill vara med Dej, det är så spännande att fara runt på jordens alla platser. Hoppas Du hittar en bra balklänning och har roliga upplevelser. Heja, heja, heja våran B Ä S T I S ! ! !

2010-04-04 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0