Lite allt mojligt :)

Ibland har man bra dagar och ibland har man inte sa bra dagar. Idag har jag haft en kanondag och igar var en inte sa bra dag. Hadanefter hoppas jag pa bara bra dagar, ville bara dela det med er! Haha for nu ar det inte langt kvar tills hemfard och jag vill gora det basta av mina sista veckor har borta (om jag ens kan aka hem forresten, eftersom vulkanen pa Island fortsatter att spy ut aska sa att alla flygplatser ar nedstangda! Och forra gangen det handa som var nagon gang i slutet pa 1800-talet sa holl det pa i hela tva ar).

Nyss kom jag hem fran Becky. Vi har alltid lika roligt och hon ar en av alla amerikaner som jag tycker mest om! Det kommer att bli ledsamt att saga hejda till alla, men jag har ju gjort det forut.. nar familjen Oberg akte hem fran ett ar i Dominikanska Republiken. Nej, jag ska i alla fall halla kontakten och bjuda hem nagra amerikaner till Sverige! Som Justin till exempel, om allt fungerar som det ska kommer han och halsar pa redan i sommar :)

Tack for att ni laser min blogg, hoppas att allt ar kanon hemma i Sverige och att alla 91:or som jag skulle tagit studenten med nu har "the time of their lives" :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Ja, nu får väl askan ge sig... och snön! Det snöar på krokusar och tulpaner i vår rabatt:( Farväl är jobbigt men det är skönt att man nuförtiden kan hålla kontakt över nätet, som vi! Men IRL är förstås bäst, så det är bra att du bjuder hit folk!

Kramisar!

2010-04-22 @ 06:57:11
Postat av: mormor+göran

Det känns inte lika långt borta nuförtiden p.g.a. nätet, världen har krymt. Vänner världen över! Och Dina uppskjutna saker framför Dej,Konfirmation, Studenten och vad det kan vara mera med skolan som jag inte vet, vill Du ha det framför Dej eller hoppa över det? vill Du inte bli äldre och färdig med vissa saker? Vi kanske är riktig olika vi två? Vi håller iallafall tummarna för Dej att allt skall fungera som Du vill ha det våran B Ä S T I S ! ! !

2010-04-22 @ 10:03:36
Postat av: Mamma Monika

Hej mamma (Elins mormor)!

Uj, jag förstod inte ditt inlägg! Jag tycker att det är bra att Elin försöker leva i nuet (men även har framtidsdrömmar). Hon ska ju gå färdigt gymnasieskolan när hon kommer hem (fastän med en annan klass) eftersom hon inte får tillgodoräkna sig året utomlands.

Kram till er i Borlänge och en till dig med, Elin!

2010-04-22 @ 15:43:07
Postat av: mormor+göran

Tack Monika för att Du svarade, jag var så fundersam men nu går det ihop i huvudet igen.Jag tycker det är så bra när olika människor har olika syn på saker och olika ideer och kan förklara för andra vad de menar, man förstår så mycket bättre och kan acceptera olika åsikter, man blir mera sams alltså. Världen runt syn alltså. Vad skönt att Elin får gå om året hemma! Så bra med all erfarenhet hon får!!! KRAMAR TILL ALLA !!!

2010-04-22 @ 22:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0