NIAGARA FALLEN!


Coooooolt tycker jag :)


Det var kallt som attsingen dock. Det snoade till och med ett tag!


USAs vattenfall :)


Sa nu har man varit dar tva ganger :) Eller, forsta gangen var jag typ 8 ar gammal och kommer inte ihag sa mycket, men den har gangen kommer jag allt att minnas ett bra tag framover!

Idag pratade jag med mamma och pappa forresten! Det var lika kul som vanligt att fa prata med dem och det ar nog den snabbaste halvtimmen pa manaden som flyger ivag nar vi far ringa hem. Saknar er svenskar!


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Oh vad jag blir avundsjuk! Vad Du får vara med om!Vi håller tummarna så att allt går bra för Dej våran B Ä S T I S ! ! !

2010-04-11 @ 23:02:44
Postat av: Mamma Monika

Håller med om att tiden går så otroligt fort när vi pratar. Ser redan fram emot nästa samtal!

Kramelikramar!

2010-04-12 @ 06:32:00
Postat av: Pappa Staffan

Tänk att det var så längesen vi var där! Nur är det mindre än två månader tills vi träffas och kan prata och umgås så mycket vi vill! Det ska bli så mysigt! Kramar /P

2010-04-13 @ 07:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0