PSSA's

Den har veckan har gatt hur fort som helst! Anledningen stavas PSSA's, vilket ar som en standardiserad (om det nu ar ett ord pa svenska haha) form av prov for att se till sa att lararna lar eleverna vad dem ska. Detta galler bara for juniors, sa alla vi andra far komma in sent och darmed fa tre timmars sovmorgon, medan dem stackarna gor prov tre timmar! Jag klagar da inte. Det har varit mycket "make-up work" den har veckan eftersom vi missade en hel veckas skola nar vi var i Kanada, men det var det absolut vart det. Just nu ar det var och hur harligt vader som helst har borta, det ar bara tva manader kvar och jag ar allmant nojd och glad! Alla A's tredje terminen ocksa, manga harliga amerikaner runt omkring en och plus det dar skona vadret da. Nej, det kanns riktigt bra!

Nyss kom jag hem fran en langpromenad! Imorgon ska jag och nagra kompisar ga och kolla pa en musikal efter skolan, som eleverna pa skolan har gjort (high school musical nagon?) och efter det blir det troligtvis bio med en annan kompis. Det ar full rulle och I like it! Hoppas att ni har det lika bra hemma i Sverige :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Staffan

Är du glad är jag glad! Hoppas allt flyter på lika bra fram till vi syns den 9:e Juni :))

2010-04-16 @ 09:31:10
Postat av: mormor+göran

Vi beundrar Dej för att Du orkar ha koll på allt och t.o.m. trivs med det. Tack våran B Ä S T I S ! ! !

2010-04-16 @ 09:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0