Simple Swedish

Hahah innan jag skriver om vad som hander i min varld har i USA maste jag lanka detta:
http://www.youtube.com/watch?v=IpHniCEHY7I
och episod tva:
http://www.youtube.com/watch?v=S3Oq8VbHAdI

SIMPLE SWEDISH! Ja, det roliga var att det var nagra vanner i min spanskaklass som lankade mig dem (fast jag har sett dem forut, men det var ratt lange sedan) och de ar ju ratt roliga maste jag saga. Deras engelska dialekter ar ju for harliga ocksa!

Jo, sa igar hande det grejer! Jag var pa min forsta skolmusikal och den var faktiskt jattebra till min forvaning. Troligtvis eftersom jag inte hade nagra forvantningar pa den, men det visade sig att framfor allt tva tjejer var hur grymma som helst pa att sjunga. Sa om nagon av dem blir kand; "jag gick pa samma skola som henne!". Innan musikalen akte jag, Sam, Eve, Erin och Maggie och kakade pizza och efterat var vi med Sam lite langre. Bra start pa helgen! Nu idag sa ska jag och Eve vara med Kendall och Juli och sedan ha en sleep over med Sam. Pjuh, jag blev nyss klar med att stada hela huset (japp, fortfarande en gang i veckan, men jag har val "typ" vant mig) och snart kommer Kendall och hamtar upp oss. Pa sondag fortsatter jakten pa den perfekta balklanningen och jag, Eve och Mama Jo ska aka in till King of Prussia. Det ar min helg och hoppas ni far en lyckad helg ocksa :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Du bara tror att swedish är "simple" för att Du har fått det gratis! Skillnaden på orden måste alltid förklaras med en mening, man och man uttalas t.o.m. olika, sånt måste man lära sig. Göran vågade länka sig in, vi måste nog göra om det fler gånger, det såg roligt ut. Jag skulle säga, gick på samma skola som hon, inte henne. Det kan jag nog inte lära mej, som heter mig.Men Du kan, vi håller tummarna för D E J våran B Ä S T I S ! ! !

2010-04-18 @ 16:10:46
Postat av: Elin

iiih! Saknar dig , och detta gjorde så jag saknar dig ännu merrrrr :O Kolla bloggen så får du se <3 minnen minnen!

2010-04-19 @ 21:12:37
URL: http://emedinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0