192 dagar

Ar det inte helt sjukt att det snart har gatt hela 200 dagar sedan vi stod dar pa Arlanda och kramades hejda? Det ar helt otroligt och jag har gatt igenom mycket under den har tiden. Jag har till exempel lart mig att vara med sjalvstandig, forbattrat engelskan, skaffat manga nya och harliga vanner som jag sent kommer att glomma, rest till platser som Washington DC, New York, Atlantic City, Baltimore, West Virginia, New Jersey m.m. och vad ska man saga.. lart kanna mig sjalv lite battre? Samtidigt har jag fatt uppleva saknad och frustration och haft nagra morka dagar ocksa, men det ar vart det i langden. Mitt matto just nu ar att “det blir vad man gor det till” och man mar helt enkelt mycket battre om man fokuserar pa det positiva i livet istallet for att haka upp sig pa smasaker som gor att man mar daligt. Det galler att kampa pa! Tack for att ni laser min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Sebastian

livets ord "Hakuna Matata" :) Då funkar allt! Så upprepa dom orden varje dag så kommer det gå fint :) Jag älskar och saknar dig <3

2010-02-24 @ 01:43:41
Postat av: Mamma Monika

Härlig och bra inställning!

Kramisar!

2010-02-24 @ 06:38:13
Postat av: Farmor

Vilken underbar inställning! Du är så klok, Elin.

Många kramar till Dig! Hälsningar från Farmor o Farfar

2010-02-24 @ 09:55:16
Postat av: mormor+göran

Underbara Elin vad klok Du är, något nytt varje dag och rätt inställning till det, det finns inga andra ord, Du kan alla redan, Tack för att Du finns där ute i världen och kan ha kontakt med oss så vi kan få hänga med på Dina upplevelser också.Nu hängde datorn upp sej och jag fick starta om, dumma den. Kramar och Kramar från Göran på taket (snöskottning) til våran B Ä S T I S ! ! !

2010-02-24 @ 11:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0