Eves 18arsdag :)

Och sa kom dagen da min syster blev 18. Grattis, grattis och grattis! Jag tror att jag tar dagen och sista timmarna som barn (for Eves del alltsa) i bilder :)

 
Samantha och Eve dagen innan :D Annu mer harliga snobilder ;)


Haha okej jag ar redan 18, men det ar okej att vara barn ibland.


Alskade sno!


We're gonna get you!

Okej, det var bilderna fran igar :) Nu kommer bilderna fran idag och d.v.s. Eves fodelsedag (kolla inte pa datumen pa bilderna for Eves kamera ar installd pa finsk tid)!

Sister looove :) Jag lekte make-up artist idag och behandlade syster som en stjarna! Med frukost nastan pa sangen och allt :D


Vi far ju inte glomma "syster nummer 3" Jessica ocksa :)


Det blev middag pa Hibachi<3 Oh maten dar ar sa sjukt god! Nastan battre an Spicy Hot i Vasteras och ni som kanner mig forstar nu att den har restaurangen maste vara jakligt bra ;)


Presenter :) Klader, Gossip Girl, parfymer, hudvardsprylar etc. Min present var Gossip Girl och det var ratt kul for jag total lurade Eve sa att hon var 100% saker pa att hon skulle fa Victoria Secret prylar fran mig, men icke! Hon fick nagot battre :)


Det ar inte alla som far en tarta med en bild pa sig sjalv och sin "idol" pa :D Eve+Kimi! Haha tyvarr kan jag inte lagga upp en klarare bild pa tartan eftersom Formula1 stjarnan har ratt att stamma folk som lagger upp egentagna bilder pa honom pa natet. Sa haha jag hoppas att ni lasare forstar ;)

Nu ska vi kolla lite pa vinter OS (jag ska kolla bara for att Eve vill haha) sa vi hors imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Grattis igen till Eve! Roooligt med bilder och roligt med OS och roligt att vi hörs idag:)

Kramar!

2010-02-14 @ 11:05:42
Postat av: mormor+göran

Grattis Eve!!! Fina roliga bilder!!! Kram också till våran B Ä S T I S ! ! !

2010-02-14 @ 18:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0