Harlig fredag :)

Uj, uj, uj.. Nu har jag varit riktigt kass pa uppdatering! Ursakta mig nar jag sager att det inte funnits nagon dator i narheten :) Jo, igar sov jag och Eve over hos Kendall med ett helt gang skona manniskor! Det var jatteroligt och stamningen var pa topp. Skont att komma ut och gora nagot annat och traffa nya manniskor! Idag ar mest en slappdag och jag ska kila over till Jessica for att ha filmkvall och sova over dar, sjalv. Haha vanligtvis gor ju jag och Eve allt tillsammans, men ibland behover man lite egentid. Ni forstar nog vad jag menar :)

Idag hann jag med att sola lite solarium ocksa hemma hos Kendall (jag vet, vem sjutton har ett eget badhus solarium hemma?!) och har fatt lite fina linjer :D Man kanner sig alltid fraschare nar man inte ar helt blekis. Och pa tal om att sola, vi kanske ska aka till Bahamas over "spring break" (PEPPAR, PEPPAR TA I TRA) :D :D :D Fast da blir det att ta pengar fran egen ficka, men vi far se. Det skulle i alla fall vara hur kul som helst om vi kunde aka. Nej, nu ska jag stada huset igen. Vi hors!

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Skönt att allt verkar OK med dig! Kolla mejlen så skriver jag mer där:)

Kramar

2010-02-21 @ 09:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0