Heja Sverige

Den har datorn gillar inte min blogg! Agh, varje gang jag skrivit ett langt inlagg sa dor antingen datorn eller sa uppdaterar den sidan, vilket gor att allt jag skrivit forsvinner gang pa gang! Lite frustrerane att skriva om allt igen, vilket precis hande, igen.

Jag orkar inte skriva om allt, sa det har far bli ett kort inlagg. Naval, vad duktiga svenskarna ar pa OS forresten! Hoppas bara att vi vinner i ishockey mot Finland, for om finnarna vinner kommer jag hora om det minst i en vecka fran sportgalningen som jag bor med. Uhg, sa snalla svenskar, vinn? :)

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Eve.. FINLAND SUCKS!!!



Jag älskar dig Ilajn ;) <3

2010-02-18 @ 00:39:06
Postat av: mormor+göran

Det värsta som finns är maskiner (apparater) som inte fungerar!Hoppas Du kan överlista den, Du är ju människa, våran B Ä S T I S ! ! !

2010-02-18 @ 21:23:27
Postat av: Emelie :)

Du är saknad här i Avesta!<3



Kramar din kusin

2010-02-20 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0