Oh, melodifestivalen..

Ni som kanner mig vet att jag ar en riktig sucker for program som Idol, Let's Dance, Talang, Top Model, SYTYCD osv. Ett annat program som jag verkar vara ganska ensam om att folja som en slav ar Melodifestivalen! Det ar sa frustrerande att missa ett ar av denna svenska underhallning med alla deltavlingar, artister och daliga skamt och mellanakter! Haha, horde for ett tag sedan att ingen mindre an min bror och hans kompis akte och kollade lajv pa en av deltavlingarna. FUSKITTT! Jag vet, jag ar en akta nord. Ar det nagra bra latar med som kanske kan fa Sverige att i alla fall komma i topp 5 det har aret? Update me :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej sötnos! hoppas allt är bra :)

alltså, om det när något år du skulle missat melodifestivalen är det i år! BAARA skitdåliga töntlåtar och ja, vi kommer antagligen topp 5 - från slutet. Så var inte ledsen, jag tror dom sparat de bra låtarna till nästa år för din skull :)

På onsdag är den 100-dagars festen här hemma, 100 dagar till studenten :D Ungefär lika lång tid till du slutar väl? Och sen får vi dig tillbaka! Jag längtar :) <3 puss!

2010-02-22 @ 14:25:38
URL: http://tjamalin.blogg.se/
Postat av: mormor+göran

Håller med Malin, ingen höjdare än! Men Jacob då,Du som var där live, hur var det då? Just nu håller vi tummarna för MMo på fredag, eller hur eller vad tycker Du våran B Ä S T I S ! ! ! Har Eve grattat dej för hockeyvinsten? 3-0 Du får väl trösta henne. Du som är BÄSTIS.

2010-02-22 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0