Okej, mycket hemlangtan :(

Pa lordag ar det Eves fodelsedag. Hon blir hela 18 ar gammal. Precis som jag for inte allt for lange sedan. Nu den har och forra veckan har jag verkligen forsokt att se till att vi kan genomfora de planer och viljor som fodelsedagsbarnet har infor helgen, eftersom att jag vet hur viktig 18-arsdagen ar. Den var minst lika viktig for mig och jag kommer ihag att det var ratt jobbigt att inte kunna fira den stora dagen med de manniskor som man alskar. Inte ratt sa jobbigt forresten, det var skitjobbigt! Aven fast det var jobbigt sa forsokte jag anda att halla humoret uppe, for det fanns ju inget att gora at situationen precis och det gor ju aldrig saken battre att vara pa daligt humor. Tyvarr sa ar det inte sakert att vadret tillater oss att genomfora planerna till helgen nu, sa nu ar det extrajobbigt for syster. Tyvarr gar det har ut over mig och all min insats har liksom inte fatt nagon uppskattning, aven fast jag har fokuserat pa att gora hennes fodelsedag sa lyckad som mojligt. Nu kanns det bara skit. Jag gick igenom samma sak, men forsokte i alla fall halla humoret uppe for andras skull! Nu far jag bara skit kanns det som och fodelsedagsbarnet tar ut sin ilska och frustration pa den som finns narmast; samma person som gjort allt for att forsoka tillfredstalla henne.. ja, ni kan ju gissa vem. Sa, jag kanner mig just nu ouppskattad (om det ar ett ord), bortglomd (eftersom jag just nu ocksa har hemlangtan som bara sjutton fast jag forsoker att inte visa det) och ledsen. Harligt. Nu ar det kak.


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Ja, usch vad orättvist det kan kännas ibland... Du brukar vara duktig på att ta tjuren vid hornen och säga vad du tycker är fel, t.ex. berätta om hur du känner dig. Att vara martyr är ju inte till nytta för någon. Snäll och schysst kan man vara men när jag känner att någon trampar på mig brukar jag göra något åt saken. Kanske lättare sagt än gjort i ditt fall? Hur som helst så önskar jag att allt löser sig till det bästa och VI vet ju hur bra du är! Kramar i massor! (Ett litet paket är postat igår:))

2010-02-10 @ 06:59:32
Postat av: mormor+göran

Du som är så bra, gå inte och tro att Du kan göra något åt vädret, lär Eve att hon inte heller kan. Gör det bästa som går att göra av dagen, sen får annat komma någon annan gång. Hade hon ordnat Din dag ? Var stark! Vi UPPSKATTAR iallafall Dej! Och bortglömt det är Du verkligen inte. Har alllldriiig varit så pååå någonsin förr!!! Du är verkligen våran B Ä S T I S ! ! !

2010-02-10 @ 09:59:57
Postat av: Hanna

Har en romantisk TÄVLING i min blogg nu!

Kika gärna in och delta..



Kram

2010-02-10 @ 10:16:13
URL: http://h88.blogg.se/
Postat av: Elin

Uuh :/<3<3 varför gör hon så för, vad ledsen jag blir! Du är ju världens underbaraste person och jag vet hur mycket du brukar engagera ?? Dig för att få personen att må bra osv. Varför uppskattar hon det inte :( Försök att hålla humöret uppe sötnos! Du vet att du är uppskattad av alla oss, aa du vet vilka alla är ^^ blir lite jobbigt att ta upp det här , om hon fortsätter vara sur? Så hälsa henne ifrån mig att hon inte får va dum mot dig , då blir det andra bullar.. tanke överföring, ska se till så att hon får hemska mardrömmar inatt. Hoppas du mår bra ! Du är ju ändå världens bästa Elin :)<3<3

2010-02-10 @ 16:35:37
URL: http://emedinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0