Tyskland? :)

Ah, jag som hade sa manga planer infor helgen! Forst och framst skulle det varit min sista skidresa med skidklubben och sedan hade jag planerat overnattning hos kompisar och en shoppingtur pa sondag, men.. Som jag berattat forut sa blir amerikaner galna sa fort det ska komma en sa kallad "snostorm" (kom och bo i Sverige sager jag bara) sa de staller in allting och vagrar kora ute pa vagarna. Alltsa blir jag och Eve fast har hemma hela helgen.. Lite besviken, men kanske att vi kan ga over till en kompis imorgon och aka lite pulka i alla fall! Haha, sa det jag och Eve har spenderat varan fredagkvall med ar Americas Funniest Home Videos (jag vet, men det kan vara ratt kul ibland) med en stor fet pase Doritos! Lite smasorgligt sadar, men det ar okej haha.

Och vet ni vad?! Min tyskalarare ville att jag skulle gora nagot prov som man behovde betala for forut (fast jag hade ingen lust att betala for att ta ett prov, men det slutade med att hon betalade det for mig for att hon sa garna ville att jag skulle ta det dar provet och jag hoppade in for en annan tjej) och igar fick jag tillbaka resultatet. Eh, 98% och darmed en potentiell resa till Tyskland den har sommaren som pris (jag visste inte ens att det var nagot pris!) for min prestation! Maste ta reda pa mer information, men det var jag och en kille som fick priset fran varan skola. Lite haftigt :)

Oj, vad manga parenteser det blev! Jaja, jag ar trott och nu ar det val anda snart laggdags. Haha, godnatt pa er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kvinna du är otrolig :O! Skulle döda för ditt läshuvud ^^!så det blir tyskland i sommar då ? :D <3<3

2010-02-06 @ 11:47:05
URL: http://emedinn.blogg.se/
Postat av: Mamma Monika

Ett stolt modershjärta klappar hemma i Sverige! Tyskland? Ja, ta gärna reda på mer så får vi se om det går att lösa:) Skönt att du inte åkte på skidresan för här är DN´s huvudrubrik just nu att en snöstorm drabbar östra USA och att de stängt ner flygplatsen i Philadelphia. 70 cm snö förväntas i vissa delar. Hos oss ligger ca 50 cm på marken och folk åker slalom i Salbohedsbacken:)

Kramisar!

2010-02-06 @ 11:47:39
Postat av: mormor+göran

Halloj ni skandinaver, har ni tagit snöovädret med er för att lära ut hur det är? Det har inte varit så mycket snö på 90 år sa dom alldeles nyss på nyheterna på ettan och sagt att det har kommit ca. 70 cm snö vid Washington och skall komma ännu mera över helgen. Hoppas ni får behålla elen och vattnet så kan ni ju krypa ihop och stanna inne och mysa. Resa till Tyskland? ja det skall Du nog kolla upp mera varifrån och vart, osv. KRAMAR TILL VÅRAN B Ä S T I S ! ! !

2010-02-06 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0