Vitlok i ogat

Aj, jag fick nyss vitlok i ogat! Haha, jag och Eve lagade nyss spaghetti och pa nagot konstigt vis skvatte det upp en vitloksbit i mitt hogra oga. Hm, strange..

Jo, idag ar jag val ganska glad faktiskt! Anledning nummer ett ar for att det ska snoa inatt vilket antingen betyder ingen skola imorgon eller i alla fall en tva timmars forsening. Det senare alternativet betyder i sin tur att vi far sovmorgon :D Ga upp 07.30 istallet for 05.30! Anledning nummer tva ar for att jag nyss gick in och kollada pa vad for betyg jag fatt for min andra "marking period" och tydligen fick jag annu en gang alla A :D Sa jag ar kanske inte sa dum som jag och andra ibland tror att jag ar. Sweet!

Tack for att ni laser min blogg forresten! Det kanns skont att ha folk som foljer min resa har borta i snabbmatslandet :) So long!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Elin! Grattis! Du gör oss så stolta, men det var ingen överraskning.Kramar

2010-02-03 @ 10:03:52
Postat av: mormor+göran

Ingen överraskning här heller!!! Vi är så stolta över att Du finns och gör allting så bra!!! Och så skönt att vi får vara med Dej over there.Bamsekram till våran B Ä S T I S ! ! !

2010-02-03 @ 12:36:55
Postat av: Elin

Du är så duktigt!<3 vad sägs om att byta hjärna ett tag :D? Saknar dig<3 Att bero på snabb mat, vad äter ni till frukost :D? <3

2010-02-03 @ 16:32:53
URL: http://emedinn.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Rostad macka med nutella är nice! :) Jag tror inte USA har världens fetast frukost.. Det måste vara Holland eller England.. Älskling du får inte laga maten åt mig sen, du kommer bara skada dig så jag låter dig lägga dig ner på soffan ;) Jag älskar dig<3

2010-02-04 @ 00:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0