165 dagar

Idag var det 165 dagar sedan jag lamnade Sverige. Det har betyder att det ar mindre an halva tiden kvar. Tank vad fort tiden gar egentligen! Snart ar det februari, sedan mars.. april, maj och sedan juni. I juni ar resan over, da ar mitt utbytesar i USA klart. Tillbaka till Sverige for att ga mitt andra sista ar pa gymnasiet. Det ar faktiskt lite coolt att jag far ta studenten tva ganger, for for er som inte vet sa kommer jag ta studenten har borta ocksa -sa dar som pa alla high school filmer med mossor och allt. Pappret dar vi ska bestalla sakerna ligger just nu pa mitt skrivbord, sa det blir till att titta igenom det snart med Eve. Ja, min finska "lillasyster" haha. Det kommer att kannas konstigt att inte bo ihop med henne sen nar vi aker hem igen! Vi far helt enkelt aka over till varandra pa loven och ta nagra partykryssningar Stockholm-Helsingfors, sa det fixar sig nog. Som jag skrev for nagra dagar sedan: mycket olika kontakter over hela varlden! 18 ar och har hunnit bo i 4 olika lander, med kompisar varlden over.. det ar inte helt fel :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Hela världen älskar Elin, Elin älskar hela världen. Samma ord uppställda på olika ordning, så lite skiljer det på ordning och oordning. Det knastrar nog i huvudet på mej, jag blir så glad när Du tänker som Du tänker Elin våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-27 @ 11:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0