Allt och inget

Antligen ar de fardiga! Jaa, alla midterms alltsa. Jag gjorde val ratt okej pa dem tror jag. Varfor bryr jag mig sa mycket om betyg forresten? Det ar ju egentligen ganska dumt att odsla energi och tid pa nagot som anda inte riktigt raknas. Det ar ju mest sjalva grejen att jag faktiskt har bott utomlands i USA som utbytesstudent ett ar som folk kommer att titta pa i framtiden. Tror jag. Inte ar val betygen sa viktiga? Jaja, det ar val kanske bra att ova infor framtiden antar jag, sa varfor inte kampa lite..

Visste ni forresten att amerikaner tycker att svenska killar ser bogiga ut?! Ganska taskigt tycker jag. Inte for att dra alla over en kant, men det tycker dem nog bara for att dem inte har nagon stil eller kansla for mode sjalva, sa de maste ta fram sin "macho" stil och halla pa. Killarna alltsa. De flesta tjejer tycker daremot att svenska killar ar snyggare an amerikanska, sa det kanske ocksa ar en anledning till varfor killarna ska halla pa sadar. Jag tycker i alla fall att en viss svensk kille ar bast ur alla synvinklar, bade med personlighet och utseendemassigt och han stavas Sebastian Andersson :)<3

Nu ska jag kila, men maste forst saga att jag hoppas att GP07 har en fantastisk tid i Tanzania nu de har veckorna! Antligen har ni akt ivag (och jag skulle ju ha varit med er pa allt kul) sa hoppas att ni make a difference darborta.. Svengelska igen. Men vad heter det da? Ha det bra allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Hoppas att du får det lite lugnare (med pluggandet) ett tag och ha det så bra själv!

2010-01-26 @ 06:54:28
Postat av: mormor+göran

Vad skönt att Du klarade midterms, Du skall se vad stolt Du blir senare att Du inte slarvade bort den jobbiga tiden overthere, Du kliver ju upp ett steg i kunskapen även om ingen annan skulle bry sej, så K A N Du ju iallafall allt detta, ha det bra också våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-26 @ 22:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0