Andra dagen pa det nya aret

Nu ar det januari. Det ar helt sjutk vad fort tiden gar egentligen! Senior year in High School. Utbytesstudent. Ar det verkligen jag? Pa nagot satt sa kanns det overkligt. Haha, det var som nar jag satte mig pa flygplanet dag 1 och tankte "vad fasiken haller jag pa med?!". Som tur ar ju aret borta fran hemma vart det, jag kommer ju tillbaka och det ar det viktigaste!

Idag skulle vi kopa katt :D elin_loves_catz nagon? Haha, sjalvklart tycker jag att det ska bli kul med en lurvboll att gosa med istallet for en ful och acklig pug. Jo, vi skulle kopa en, fast den vi ville ha behovde en kompis och MJ ville inte kopa tva (vilket jag forstar). Sa det blir att ga tillbaka nasta vecka och hoppas pa battre lycka! Jo, har borta koper man vanligtvis husdjur fran PetSmart. Ingen katt dar var lika sot som Rasmus dock, jag saknar honom! Dedikerar en bild at honom bara for det :)


Mjaurf!


Kommentarer
Postat av: Jacob

Rasmus, lika charmig som alltid!

2010-01-03 @ 16:57:51
Postat av: mormor+göran

JA! JA ! JAA !! LIKA CHARMIG SOM VÅRAN CHARMIS, så nu vet Du våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-03 @ 21:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0