Blajs och sant

Okej, jag borde verkligen jobba pa mitt research paper.. men ni vet hur det ar nar man "bara ska kolla det haaar forst.." eller nar man "bara maste gora en snabb grej innan". Jag har svart att fokusera, ghaaa!

En sak som jag tankt pa ett tag ar att nu ar det verkligen nara tills GP07 beger sig ut pa aventyr i Tanzania! Det skulle verkligen ha varit grymt kul att fa vara med dem, fast o andra sidan sa lever jag val typ ett aventyr har borta utanfor Philadelphia ocksa. Sjutton ocksa, jag har glomt bort namnet pa bloggen mina kara GP07:or ska ha medan de ar dar borta i varmen. Vad heter den???


Well everybody, nu ska jag ta mig an det dar dumma research paper(et?)! Svengelska. Stor del av min vardag. Skratta inte nar jag kommer hem igen, for det finns stor risk for en Victoria Silvstedt dialekt! Vi hooors :)

















Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi saknar dig Elin! Bloggen heter gpontour.blogg.se men skratta inte när du läser, för vi är inte lika bra bloggare som du är, tyvärr.. Och just nu händer det inte så värst mycket där heller men läs iaf :)

2010-01-12 @ 12:17:25
Postat av: mormor+göran

Hej på Dej! Hur går det för Ditt knä? Göran har snören i näsan och jag har fått medicin mot högt blodtryck. Och imorgon är det den trettonde Knut då dansas julen ut, så då skall alla julgrejor städas undan, hur är det med det hos er? Finns det några såsana regler over there? Åker Du buss till skolan eller hur blev det med det där med skräckfilmen, var det ett skämt, eller? Må gott och ha det bra våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-12 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0