Fuskigt

Okej. Ar du svensk och klagar pa ett for kort jullov? Tank igen och sluta klaga genast. Jag maste ga tillbaka till skolan imorgon! Den 4e januari.. not cool, not cool. Med tanke pa att vi fick lov den 23e sa har vi bara fatt 11 dagars jullov :/ Imorgon ar det tillbaka till stressen och allt. Tyvarr bestammer sig skolorna har ocksa for att ha sa kallade "mid terms" och "finals", d.v.s. prov pa allt vi gjort under forsta halvaret och sedan pa hela aret. Eh, som att man kommer ihag allt man gjort? Njeee, vissa saker gar tyvarr bara in och ut, sa lite nervos ar jag faktiskt.

Idag var det ringa-hem-till-mamma-pappa-jacob-dagen forresten :) alltid lika kul att fa prata med familjen. Sebastian ocksa saklart, men vi far ju bara 30min i manaden :/ Usch och bla och fy och vad som gor det hela annu mer irriterande ar att MJ sa till mig har om dagen att hon aldrig skulle klara sig utan G ett helt ar. Om hon nu vet att det ar jobbigt for mig, varfor inte ge in lite grann? Ett mysterium.

Um, har ar naaagra bilder fran nyar forresten!:)


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Vi har ingenting att tillägga,håller med Dej totalt på alla punkter! Vi gillar Dej våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-04 @ 15:08:19
Postat av: Mamma Monika

Så fina kläder ni har! Stressa inte upp dig för mycket över proven. Det du inte minns kanske inte är värt att komma ihåg;) (Ska en skolfröken säga så?) MJ är kanske rädd för/avundsjuk på din och Sebbes styrka/säkerhet i ert förhållande?

Förresten så har inget paket kommit än...

Kraaammm!

2010-01-04 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0