Kallt, fast inte lika kallt som i Sverige

Egentligen borde jag val vara immun mot kyla? Jag ar ju svensk! Haha, nej men aven fast jag klar pa mig hur mycket som helst huttrar jag pa.. Sitter just nu i en stor och varm morgonrock over de vanliga kladerna :D Fast vad jag har hort ar det tydligen svinkallt i Sverige just nu! Stackars er, hoppas ni hittar satt att halla er varma pa :)

MAHA! Nar jag far ett samre betyg, da kampar jag som bara fasen for att gora battre nasta gang. Detta har jag gjort och resultatet blev ett engelska projekt (samma som alla andra engelsk-talande barn maste gora) som ansags vara ett av de allra basta i klassen! MAHA! Don't give up, fight for it.


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

That´s my girl!

(Nu har vi -28 grader.)

Krammm

2010-01-06 @ 01:05:42
Postat av: mormor+Göran

Enormt vacker dag med solsken , men , kallt! minus 21 i solen alltså.Så vi eldar allt vi orkar, alla gamla tidningar kommer till användning och hh-rullens innerrulle, osv. Och Du kämpar! Yes !That´s our B Ä S T I S ! ! !

2010-01-06 @ 14:38:44
Postat av: Sebastian

Hahaha monika det är rena ryssland i salbohed nu :D vi har runt -20 här.. Igår natt var det -25 :P Nu skulle jag vilja krypa ner i en varm skön säng med dig Elin sötnos <3

2010-01-06 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0