Let it snow, let it snow, let it snow..

Varfor vill jag ha sno? For att amerikanerna stanger ner skolorna da saklart! Snoar det blir alla paranoida som jag sagt forut och det ska troligtvis sno inatt, saaa vi far se om det blir skola imorgon eller inte. Hum.. snacka om att idag har varit en latdag. Gjorde alla laxor i skolan idag, men har tva prov imorgon som jag kanske borde plugga lite mer till. Faaast, istallet har jag och Eve degat i soffan framfor One Tree Hill (jag kollar om alla sasonger) och kakat godis. Haha, jag tror inte att jag har gatt upp nagot i vikt an faktiskt och har kommit pa en mojlig anledning til varfor. I Sverige at jag sjukt onyttigt och kopte chips, godis, fika, lask och allt med fett och socker man kan komma pa nastan hela tiden, vilket jag faktiskt inte gor har borta. Det ar faktiskt mojligt att jag at onyttigare hemma i Sverige, men inte maten da, an vad jag gor har borta. Hmmmm..

Haha, men ar det laggdags. Godnatt, hoppas att ni har det sjukt bra hemma i Sverige. Jag tanker pa er ofta :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Ha,vi har det bra, sjukt bra, för att Göran ligger på sjukhuset och blir opererat idag, har inte hört något om resultatet än. Men läste tidningen nyss, och där står det i ditt horoskop att Du skall vara rädd om Ditt bankkort idag och Din pappa också såklart, födda under samma stjärna alltså. Må gott, här strålar solen kanske 1 timme till på termometern men kkaalltt ändå, 17,5 minus men ingen ny snö än så länge och då slipper jag ut och skotta.

Hälsningar till våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-08 @ 13:45:17
Postat av: amanda

Jag har också börjat kolla om alla säsonger på one tree hill. Det är såååååå bra :)

2010-01-08 @ 15:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0