Midterms..

Inte roligt. Inte roligt alls faktiskt! Bara en massa plugg. Den har veckan har jag redan haft fyra prov och sa har jag tre till imorgon. Tre pa en dag, galet! Sa nu har jag inte tid for att skriva blogg. Vi har i alla fall hunnit med att gratta Jessica som fyller ar idag och sa har jag ju gjort planer och packat och tvattat och allt man kan tanka sig. GHA!

Imorgon ska jag och Eve aka in med tag till Philadelphia och vara med Daniele som aker tillbaks till Italien om en vecka! Han skulle bara vara har ett halvar som utbytesstudent, vilket vi tycker ar jattetrakigt som forlorar en van har borta. Vi kommer att komma hem runt 11 tiden och sa ska jag upp klockan 3 pa natten till lordagen for att aka skidor hela dagen. Whoa, snacka om att jag kommer att vara slut! Sa ursakta om det inte finns tid for dator. Jag hoppas att ni har det sjuhimlars bra hemma i Sverige :) sjuhimlars.. eh, i alla fall. Vi hooors,

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Vi håller iallafall tummarna för Dej så att det går bra med skidåkningen våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-23 @ 16:54:57
Postat av: Elin

Det kommer gå så bra så ^^ hoppas du har kul och håller dig stadig i backarna och kommer hem två bent! Saknar dig som en tok, du har en hel del att berätta för mig när du kommer hem sen :D kommer väl ta , si så där en vecka ^^ <3

2010-01-24 @ 15:02:12
URL: http://emedinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0