Oh my..

Inga kommentarer angaende nyar sager jag bara. Videoklippen talar for sig sjalva. He-he.

Haha, sa idag ar der alltsa 2010. Hm, undrar vad som kommer att handa det har aret! Jag kommer att komma hem igen, vilket kommer att bli bade helt underbart men samtidigt sorgligt som tusan.. Att saga hejda till alla. Ahhh, vill inte ens tanka pa det! Det ar ju tyvarr en del av resan :/ Som tur ar har ratt manga planerat att aka till Sverige for att halsa pa mig och jag kommer ju absolut att komma tillbaka hit igen! Yuhe fran Japan som ar har nu ar fortfarande jattebra van med sina vanner och de aker och halsar pa varandra ibland.. Asch, det loser sig :)

Buhu, idag har Masha och Bane akt hem till Kanada igen. Det kanns sa tomt. Jag gillade verkligen dem! Haha, fast nu har jag gratis boende i Kanada sa det ar ju soft, om jag aker dit nagon gang! Ahhhg vad jag vill ut och resa alltsa. Nar Masha och Bane visade bilder fran alla stallen de besokt eller bott pa i varlden var det som att jag kom pa vad jag ville gora "nar jag blir stor". Fast jag ar ju 18, men anda :) Nej, jag vill resa! Helst med nagon eller nagra och kanske med jobbet. Hm, fast om man tanker efter sa ar jag val ute och reser nu! Att bo i USA ar ju en sorts resa ocksa :)

Jag hoppas att ni alla fick ett svinkul nyar och att 2010 bara ska ge roliga och glada upplevelser.


Sotaste trojan nagonsin! Fatt fran sotaste pojkvannen nagonsin :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Ja, resandet sätter sig i blodet... Fast det är viktigt med en trygg hemmabas också. Roligt med alla dina nya vänner och bjud gärna hit dem. (De får väl bo i ditt rum:))

Kramisar

2010-01-02 @ 12:19:35
Postat av: mormor+göran

Nej,nej,nej!! SVIN -kul hade vi inte, men ute på resa är vi ju, men åker hem igen imorgon redan.Du är ju ute längre tid och u p p l e v e r !!! Vad stor det på T-shirten? kan bara läsa Elin. Men snygg är våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-02 @ 12:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0