Planer infor helgen

Okej, idag maste jag skriva ett till blogginlagg bara for att jag varit ratt seg pa sistone. Jo, i helgen ar det fullt upp med planer! Imorgon ska jag och Eve sova over hos Kendall, en jattesnall och gullig lite nyare kompis. Haha, alltsa som vi inte traffade iborjan av aret. Sa forst ska vi vara har hemma for att MJ maste traffa Kendall forst, innan vi beger oss nagonstans med henne. Haha, MJ ar fortfarande ratt strikt pa vissa regler, men jag har borjat vanja mig nu. Plus att jag och Eve forsoker ga omkring reglerna sa mycket som mojligt utan att bli upptackta, men i alla fall :) Idag till exempel har vi tvattat, lagat mat, gjort laxorna nar vi skulle och planerat morgondagen (24 timmar innan) och alltsa har vi varit duktiga utbytesstudenter! Tillbaks till planerna. Hos Kendall ska vi troligtvis chilla med vattenpipa och kanske ga over till nagon fest, men vi far se hur det blir med det.

Pa lordag bar det vidare till.. IKEA! Yay, mitt favoritstalle i Philadelphia. Haha, nej men jag kande mig verkligen som hemma sist vi var dar. Troligtvis blir det med hela familjen Hemminger, sa det ser jag fram emot. Lordagkvall blir det antingen chillkvall hos Kyle eller biokvall med Samantha. Om det bli biokvall ska vi ga och se Avatar.. alla verkar alska den filmen. Sondag blir en riktig pluggdag, eftersom vi maste plugga som sma grisar till "the midterms". Som tur ar sa har vi ingen skola pa mandag, men da blir det anda till att ga upp tidigt for jag och Eve ska gora en valgorenhetsgrej med de andra utbytesstudenterna. Pjuh, fullspackad helg :)


Well, jag saknar er svenskar. Det ma vara fullt upp har borta men jag har anda mycket tid till att tanka pa er. Speciellt dig Sebastian<3 Du finns alltid i mina tankar. Vi hors people!


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Oj, vad mycket du gör hela tiden! Vi har sett Avatar och jag tyckte att miljöerna och animationerna var påhittiga och bra men storyn...? Får se sedan vad du tycker.

Tack för julklapparna, förresten! Pappa kommer hem idag och vi ska lämna Anderssons klappar på måndag. Ha det så bra!

Kramelikramar!

2010-01-15 @ 10:05:22
Postat av: mormor+göran

Ja, Du har verkligen fullt upp hela tiden, men Du vad är vattenpipa hos Dej? Vad jag vet (utan erfarenhet) Någon sorts tobak som man röker istället för cigaretter. Så låt Dej inte luras våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-15 @ 19:24:29
Postat av: Carina Stenholm

hej elin! kul att se lite vad du har för dig. fick adressen av matti & maria. många kramar från sverige (som inte är lika kallt längre, vi har haft ~ -25°C, men idag är det bara -3°C - rena värmeböljan! ha det så bra, alla hälsar!

2010-01-16 @ 16:30:12
Postat av: Gustav

Hej Elin! ha inte för höga förväntningar på Avatar! fina miljöer men lam story! ;P Ha det bra!

2010-01-18 @ 07:45:31
Postat av: Sebastian

Gustav dom gjorde filmen mest för att få allting att bli snyggt. Ingen film är lika välgjord som denna. När det ser så bra ut som det gör brukar storyn inte spela någon större roll.. Själv tycker jag att storyn är helt ok

2010-01-18 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0